FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MALI TRGOVCI GUBE KORAK

ZAGREB, 3. lipnja (Hina) - Mali trgovci u Hrvatskoj pred naletom velikih trgovinskih lanaca sve više gube poziciju na tržištu - premda još uvijek najveći, njihov se tržišni udio posljednjih godina osjetno smanjuje da bi u prva četiri mjeseca ove godine pao na oko 45 posto.
ZAGREB, 3. lipnja (Hina) - Mali trgovci u Hrvatskoj pred naletom velikih trgovinskih lanaca sve više gube poziciju na tržištu - premda još uvijek najveći, njihov se tržišni udio posljednjih godina osjetno smanjuje da bi u prva četiri mjeseca ove godine pao na oko 45 posto. #L# Mali trgovci već treću godinu gube svoju raniju poziciju na hrvatskom tržištu, pokazuju istraživanja koje GfK - Centar za istraživanje tržišta iz Zagreba provodi na reprezentativnom uzorku kućanstava. U 2000. vrijednosni tržišni udio malih trgovaca u domaćoj maloprodaji iznosio je 68 posto, u 2001. spustio se na 53 posto, a podaci za četiri mjeseca ove godine pokazuju daljnje smanjenje na 45,1 posto. Najveći pak rast bilježe supermarketi koji već zauzimaju 37,3 posto vrijednosnog udjela u maloprodaji u Hrvatskoj, dok je njihov udio lani iznosio 33 posto, a u 2000. godini 18 posto. Cash & Carry trgovine također rastu - sa 5 posto u vrijednosti maloprodaje u 2000. na 6 posto lani te 8,4 posto u prva četiri mjeseca ove godine. Istodobno, po rezultatima istraživanja GfK, hipermarketi sada imaju 2,7 posto vrijednosnog udjela, a na ostale kanale prodaje otpada 6,5 posto tržišnog udjela u maloprodaji u Hrvatskoj. GfK ConsumerScan - panel kućanstava je kontinuirano istraživanje u kojem se podaci prikupljaju na temelju dnevnika. Reprezentativni uzorak od 1000 kućanstava svakodnevno upisuje detaljne informacije o svakom kupljenom proizvodu, o mjestu i datumu kupovine, i to za ukupno oko 50 grupa roba široke potrošnje, pojašnjavaju iz Centra. (Hina) ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙