ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Zagrebačka rezolucija o višejezičnosti danas je, u organizaciji Instituta za globalizaciju i interkulturalno učenje(IGI), potpisana u Muzeju Mimara.
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Zagrebačka rezolucija o
višejezičnosti danas je, u organizaciji Instituta za globalizaciju
i interkulturalno učenje(IGI), potpisana u Muzeju Mimara. #L#
Zagrebačku rezoluciju o višejezičnosti potpisali su danas
predstavnici švicarskog i francuskog veleposlanstva, Austrijskog
kulturnog foruma, Kulturkontakta Austrija, Goethe instituta,
predstavnici zagrebačke Učiteljske akademije, predstavnici
odsjeka za pojedine jezike na Filozofskom fakultetu te brojni drugi
pojedinci. Svoj potpis na rezoluciju ovih bi dana trebalo staviti i
talijansko i španjolsko veleposlanstvo te Talijanski kulturni
institut.
Rezolucijom bi strani jezik, kao redoviti predmet, trebalo uvesti
već u prvom razredu osnovne škole, dok bi u petom razredu trebalo
uvesti i drugi strani jezik kako bi djeca osnovnu školu završila sa
znanjem bar dvaju stranih jezika.
Ističući kako je u uvjetima globalizacije obrazovnog sustava
središnji izazov postizanje višejezičnosti djece, član IGI-a
Siegfrid Gehrmann ustvrdio je da su iskustva pokazala kako djeca
koja su učenje jezika započela s engleskim manje motivirana za
učenje drugog stranog jezika.
"U hrvatskoj javnosti treba stvoriti svijest o nužnosti
višejezičnosti, pa u tom smislu IGI planira niz projekata i
simpozija na tu temu", kazao je.
Cilj je Zagrebačke rezolucije o višejezičnosti, prema riječima
koordinatorice IGI-a Irene Horvatić Čajko, skrenuti pozornost na
prednosti ranog učenja stranih jezika te na potrebu da se promijeni
trenutačno prevladavajući redoslijed u učenju stranih jezika koji
ide u prilog engleskom.
(Hina) kt az