ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Nova, humanija i demokratičnija škola samo su neke od tematskih odrednica knjige "Praksa i filozofija učenja" autora Ignacija Smoleca, koja je danas predstavljena u zagrebačkom Učiteljskom domu.
ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Nova, humanija i demokratičnija škola
samo su neke od tematskih odrednica knjige "Praksa i filozofija
učenja" autora Ignacija Smoleca, koja je danas predstavljena u
zagrebačkom Učiteljskom domu.#L#
U školi koju anticipira Smolec, uči se istraživanjem i rješavanjem
problema, učenici su aktivniji od učitelja, a učenje je shvaćeno
kao zajednički rad učitelja i učenika, ustvrdio je recenzent knjige
Milan Matijević.
Promjene koje sugerira autor traže spremnost na mijenjanje sebe i
svoje okoline, dodao je Matijević poručujući da je knjiga
namijenjena onima koji se već bave ili se namjeravaju baviti
odgajateljskim i učiteljskim poslom.
U knjizi se ogledava praksa čovjeka koji je cijeli svoj radni vijek
posvetio školi i obrazovanju, rekao je Ante Simonić.
Prva cjelina u knjizi posvećena je fenomenu učenja, druga školi i
kulturi, treća upravljanju školama i školstvom, dok četvrta
cjelina govori o strategijama i prioritetima obrazovanja.
Ignacije Smolec rođen je 1916., studirao je matematiku, fiziku,
psihologiju i francuski. Radio je kao profesor matematike i fizike
na zagrebačkim gimnazijama, bio prosvjetni savjetnik za matematiku
u Zavodu za unapređenje školstva, te predavao na Matematičkom
odjelu Prirodoslovno-matematičkog fakulteta.
"Praksu i filozofiju učenja" izdale su Školske novine.
(Hina) kt mc