FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KVALITETA U TURIZMU - SVE JE PODREĐENO KUPCU

ZAGREB, 15. ožujka (Hina) - U turizmu i hotelijerstvu sve je podređeno kupcu, jer s njim sve počinje i završava, a podizanje kvalitete kontinuirani je proces kojemu moraju pridonijeti svi zaposleni u tvrtki, poruka je sa današnje tematske sjednice Vijeća hotelijera Hrvatske gospodarske komore - Komore Zagreb.
ZAGREB, 15. ožujka (Hina) - U turizmu i hotelijerstvu sve je podređeno kupcu, jer s njim sve počinje i završava, a podizanje kvalitete kontinuirani je proces kojemu moraju pridonijeti svi zaposleni u tvrtki, poruka je sa današnje tematske sjednice Vijeća hotelijera Hrvatske gospodarske komore - Komore Zagreb. #L# Kakvo je pak stanje u hrvatskom hotelijerstvu pokazuje podatak da od 440 hotela njih manje od jedan posto, ili točnije samo tri hotela imaju ISO certifikat, iznijela je Ivanka Avelini Holjevac s Fakulteta za turistički i hotelski menadžment u Opatiji. O trenutnom stanju govore i podatci o različitosti kriterija kojim se mjeri npr. kvaliteta restorana. Dok Švicarci kao kriterije uzimaju izgled restorana, prijem, stol, jelovnik, servis, osoblje, kuhinju i sl., a Amerikanci to ocjenjuju putem tri elementa - hrana, dekoracija i servis, hrvatski primjer kao elemente uzima npr. skladištenje hrane, zaštitu namirnica, sanitarije, zdravstveni karton zaposlenih i sl. To nisu elementi kvalitete, to su osnovni uvjeti, jer ako oni nisu zadovoljeni taj restoran ne može ni raditi, kazala je Avelini Holjevac. Govoreći o upravljanje potpunom kvalitetom, istaknula je to znači sustav upravljanja kvalitetom na svakom mjestu. Total Quality Management je proces koji se temelji na stalnom unapređivanju i poboljšanju procesa, na trajnoj kvaliteti i timskom radu, a njegove su prednosti povećanje kvalitete, zadovoljstva kupaca i zaposlenih, povećanje produktivnosti, smanjenje troškova i sl. Avelini Holjevac, kao i Miroslav Matasović iz HGK poseban naglasak stavljaju na uključivanje svih zaposlenika. Kvaliteta je, ističu, zadaća svih, od portira, čistačice, recepcionera do menadžmenta. (Hina) bn ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙