FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UČENICI MOGU MISLIMA "UBITI" STRAH OD ISPITA

KOELN, 20. veljače (Hina/APA) - Djeca koja polažu ispite mogu poboljšati svoje rezultate "mislima koje ubijaju strah". Do tog su zaključka došli znanstvenici na Sveučilištu u Koelnu.
KOELN, 20. veljače (Hina/APA) - Djeca koja polažu ispite mogu poboljšati svoje rezultate "mislima koje ubijaju strah". Do tog su zaključka došli znanstvenici na Sveučilištu u Koelnu.#L# Lydia Suhr s Klinike za psihijatriju i psihoterapiju djece i mladeži u Koelnu pošla je od činjenice da misli o osobnim slabostima, neuspjesima i lošim ocjenama, koje izazivaju strah, učenike na ispitima tako blokiraju da ne mogu korektno obaviti svoje zadaće. Pomoću "misli koje ubijaju strah" - primjerice, "počet ću s onim što znam", "ja to mogu" ili "to sam već prije napravio" - djeca ipak mogu taj strah umanjiti i kontrolirati. Takvim mislima djeca mogu steći samopouzdanje i koncentrirati se na ispitne zadatke. U ublažavanju ispitnih strahova i roditelji imaju važnu ulogu. U danima trajanja ispita oni se moraju što je moguće "normalnije" ponašati, pazeći se da ih ne obuzme tjeskoba i nervoza njihove djece. Tako strah od ispita neće biti rezultat prevelikih očekivanja roditelja za višim ocjenama ili prevelike želje učenika da to postignu. Djeci bi trebalo pomoći da realno ocjenjuju svoje mogućnosti. Uzrok straha, međutim, mogu biti i preveliki intelektualni zahtjevi ili rastresenost, tako da bi prije tretmana straha od ispita trebalo napraviti testove inteligencije i koncentracije. (Hina) jb il

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙