FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA KNJIGA "POSLOVNA INTELIGENCIJA"

ZAGREB, 17. prosinca 2003. (Hina) - Stvaranje i korištenje poslovne inteligencije, odnosno novog znanja otkrivenog iz rutinski prikupljenih poslovnih podataka, u svijetu pa i u Hrvatskoj predstavlja sve veći izazov u poslovanju kompanija koje teže ostvarivanju konkurentske prednosti i tržišnog vodstva, osnovna je poruka knjige "Poslovna inteligencija", autora redovnog profesora Ekonomskog fakulteta Željka Paniana i voditelja analize i istraživanja tržišta u Raiffeisenbank Austria (RBA) Gorana Klepca.
ZAGREB, 17. prosinca 2003. (Hina) - Stvaranje i korištenje poslovne inteligencije, odnosno novog znanja otkrivenog iz rutinski prikupljenih poslovnih podataka, u svijetu pa i u Hrvatskoj predstavlja sve veći izazov u poslovanju kompanija koje teže ostvarivanju konkurentske prednosti i tržišnog vodstva, osnovna je poruka knjige "Poslovna inteligencija", autora redovnog profesora Ekonomskog fakulteta Željka Paniana i voditelja analize i istraživanja tržišta u Raiffeisenbank Austria (RBA) Gorana Klepca.#L# Autori knjige, koja je danas predstavljena na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu, naglašavaju kako knjiga kao i primjena poslovne inteligencije može olakšati i poboljšati poslovanje jer ta metodologija omogućava prikupljanje, obradu i arhiviranje velike količine podataka raspršenih u nekoj tvrtki. Temeljem toga, dodali su, tvrtke mogu dobiti nova saznanja i ideje za poslovanje. Uvjet za uspješno stvaranje poslovne inteligencije je, kako su kazali, korištenje informacijske i internetske tehnologije uz upotrebu određenih računskih metoda i softverskih alata. To je, istaknuo je Klepac, i svojevrsno "rudarenje" podataka, što je zapravo i osnovna metoda poslovne inteligencije. Panian je pak kazao da se fenomen poslovne inteligencije može razmatrati s dva stajališta - makro i mikro, pri čemu se makrostajalište najčešće poistovjećuje sa industrijskom i drugom špijunažom velikih sustava. Takvu usporedbu Panian ne drži baš uspješnom, jer je pojam poslovne inteligencije puno slojevitiji. Stoga su u knjizi veću pažnju posvetili mikrostajalištu odnosno otkrivanju prikrivenih znanja iz poslovnih podataka neke organizacije ili tvrtke. Knjiga ima 500 stranica, a podijeljena je u tri tematske cjeline - općenito o fenomenu poslovne inteligencije, izvođenju znanja iz podataka te prikazu odabrane primjene, kompleksnijih primjera i poslovnih slučajeva. Posebno su obrađene pojedine djelatnosti, poput farmaceutske industrije, bankarstva, osiguranja, maloprodaje i logistike. Tu su i primjeri iz prakse svjetski poznatih internet i 'klasičnih' kompanija (primjerice Amazon.com i FedEx Express). Izdavač knjige "Poslovna inteligencija" je zagrebačka tvrtka Masmedia, čiji je direktor Stjepan Andrašić kazao da je naklada knjige tisuću primjeraka, a izdavanje knjige pomogli su zagrebačke informatičke tvrtka Gisdata i Scan, Raiffeisenbnak te Ministarstvo gospodarstva. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙