ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Na 13. Moskovskom festivalu međunarodnog oglašavanja (MIAF), koji je održan od 20. do 22. studenoga, hrvatska agencija Lowe Digitel osvojila je, po drugi put, "Grand prix" festivala, te nagradu za TV
spot, dok je dvije nagrade, Zlatne jabuke, osvojila agencija Bruketa&Žinić.
ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Na 13. Moskovskom festivalu
međunarodnog oglašavanja (MIAF), koji je održan od 20. do 22.
studenoga, hrvatska agencija Lowe Digitel osvojila je, po drugi
put, "Grand prix" festivala, te nagradu za TV spot, dok je dvije
nagrade, Zlatne jabuke, osvojila agencija Bruketa&Žinić.#L#
Grand Prix moskovskog festivala pripao je Love Digitelu za seriju
plakata 'Restaurant Blu - lignja, riba, školjka', dvije Zlatne
jabuke dodijeljene su za Restaurant Blu i oglas Heineken "White
Christmass" te jedna Srebrna jabuka za plakat HTnet "Hoću
Internet". Lowe Digitel je, kako su priopćili, prvi put nagrađen i
međunarodnom nagradom za TV spot i to za HTmobile 'Cheerleaders' -
koji je osvojio Srebrnu jabuku i nagradu žirija novinara.
Na istom festivalu hrvatska agencija "Bruketa i Žinić" osvojila je
dvije Zlatne jabuke za godišnje izvješće Podravke i Internet
stranicu Juicy.
Moscow International Advertising Festival (MIAF) održava se u
organizaciji Udruge ruskih oglašivačkih agencija, Udruge ruskih
oglašivača i Oglašivačkog vijeća. Osnovni cilj Festivala je
predstavljanje najnovijih ruskih i stranih oglašivačkih uradaka i
to televizijskih reklama, tiskanih oglasa, radio reklama, internet
promocije, itd. Festival, kao i ocjenjivački sud, međunarodnog je
karaktera.
(Hina) pp db