FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

LOVE DIGITEL NA FESTIVALU U MOSKVI OSVOJIO GRAND PRIX; NAGRAĐENI I BRUKETA&ŽINIĆ

ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Na 13. Moskovskom festivalu međunarodnog oglašavanja (MIAF), koji je održan od 20. do 22. studenoga, hrvatska agencija Lowe Digitel osvojila je, po drugi put, "Grand prix" festivala, te nagradu za TV spot, dok je dvije nagrade, Zlatne jabuke, osvojila agencija Bruketa&Žinić.
ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Na 13. Moskovskom festivalu međunarodnog oglašavanja (MIAF), koji je održan od 20. do 22. studenoga, hrvatska agencija Lowe Digitel osvojila je, po drugi put, "Grand prix" festivala, te nagradu za TV spot, dok je dvije nagrade, Zlatne jabuke, osvojila agencija Bruketa&Žinić.#L# Grand Prix moskovskog festivala pripao je Love Digitelu za seriju plakata 'Restaurant Blu - lignja, riba, školjka', dvije Zlatne jabuke dodijeljene su za Restaurant Blu i oglas Heineken "White Christmass" te jedna Srebrna jabuka za plakat HTnet "Hoću Internet". Lowe Digitel je, kako su priopćili, prvi put nagrađen i međunarodnom nagradom za TV spot i to za HTmobile 'Cheerleaders' - koji je osvojio Srebrnu jabuku i nagradu žirija novinara. Na istom festivalu hrvatska agencija "Bruketa i Žinić" osvojila je dvije Zlatne jabuke za godišnje izvješće Podravke i Internet stranicu Juicy. Moscow International Advertising Festival (MIAF) održava se u organizaciji Udruge ruskih oglašivačkih agencija, Udruge ruskih oglašivača i Oglašivačkog vijeća. Osnovni cilj Festivala je predstavljanje najnovijih ruskih i stranih oglašivačkih uradaka i to televizijskih reklama, tiskanih oglasa, radio reklama, internet promocije, itd. Festival, kao i ocjenjivački sud, međunarodnog je karaktera. (Hina) pp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙