FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKO TRŽIŠTE INTERNET OGLAŠAVANJA VRIJEDNO MILIJUN EURA

ZAGREB, 3. studenoga (Hina) - Hrvatski pružatelji Internet usluga procjenjuju da na internetsko oglašavanje od ukupnog domaćeg oglašivačkog tržišta procijenjenog na oko 350 milijuna eura, otpada samo mali dio ili oko milijun eura, ali su uvjereni da bi im prihod od te vrste oglašavanja u ovoj i idućoj godini mogao porasti najmanje 25 do 30 posto, procjenjuje član Uprave IskonInterneta Saša Krama.
ZAGREB, 3. studenoga (Hina) - Hrvatski pružatelji Internet usluga procjenjuju da na internetsko oglašavanje od ukupnog domaćeg oglašivačkog tržišta procijenjenog na oko 350 milijuna eura, otpada samo mali dio ili oko milijun eura, ali su uvjereni da bi im prihod od te vrste oglašavanja u ovoj i idućoj godini mogao porasti najmanje 25 do 30 posto, procjenjuje član Uprave IskonInterneta Saša Krama. #L# U pružatelju Internet usluga Iskon Internetu kažu da na njih otpada 30 posto od iznosa koji se godišnje potroši na Internet oglašavanje u Hrvatskoj, a očekuju da će im ove godine prihodi od te vrste oglašavanja porasti do 25 do 30 posto u odnosu na lani. Iskon surađuje sa preko 30 marketinških agencija, od kojih petnaestak oglašava svoje klijente na njihovom Internet portalu, a u zadnje dvije godine na portalu se oglašavalo oko 360 tvrtki. U Iskonu su uvjereni da on-line oglašavanje definitivno ima svoju budućnost na ovim prostorima. U Hrvatskom telekomu (HT) napominju da su lani od ukupnog ulaganja u medije na Internet oglašavanje izdvojili oko 0,7 posto od ukupnog proračuna za oglašavanje. I HT je u ovoj godini zabilježio porast u ovaj oblik oglašavanja od gotovo 25 posto, te očekuju da će povećati ulaganje u Internet medij na jedan posto od ukupnog vlastitog oglašivačkog budžeta. Direktorica medijskog servisa Httpoola, koji okuplja oko dvadesetak tvrtki, Petra Zlović istaknula je da mjesečno slovenskim i hrvatskim Internet oglašivačima distribuiraju preko 60 milijuna reklamnih "bannera" i oko 50 tisuća e-mail poruka. Tu je tvrtku u Hrvatskoj osnovala istoimena slovenska tvrtka koja drži 70 posto tržišta Internet oglašavanja u Sloveniji. Zlović je kazala da je u Sloveniji Internet oglašavanje razvijeni posao, dok se u Hrvatskoj još uvijek na taj medij gleda kao na alternativan i koristi se eksperimentalno. Slovensko tržište online oglašavanja lani je vrijedilo 730 tisuća eura, dok bi ove godine potrošnja na tu vrstu oglašavanja mogla dostići 1,2 milijuna eura. Hrvatsko tržište Internet oglašavanje je još uvijek nerazvijeno i e tek se počelo buditi kod nas, smatra Zlović, dodajući da je prepreka njegovom zamahu nedostatak dovoljno kvalitetnih istraživanja posjećenosti Internet stranica koje bi privukle tvrtke. Pojašnjava da za druge medije takva istraživanja postoje i da ona tim medijima daju na vjerodostojnosti kod klijenata. Ističe da u Hrvatskoj Internet oglašavanje funkcionira na način da neka marketinška agencija predloži klijentu stavljanje Interneta u medija plan ili ga klijenti sami predlažu, ali, ističe, uglavnom je tada riječ o stranim tvrtkama. U SAD i Zapadnoj Europi na Internet oglašavanje otpada oko dva posto od ukupnog marketinškog kolača, u Sloveniji jedan posto, a u Hrvatskoj ispod 0,5 posto, procjenjuje Zlović, uz napomenu da očekuje "eksploziju" Internet oglašavanja u Hrvatskoj iduće godine zbog prosta interesa za takvu vrstu oglašavanja, posebice kod banaka, osiguravajućih kuća, telekomunikacijskih i informatičkih tvrtki, te onih koje prodaju luksuzne proizvode. No i dalje prevladava ocjena da u takvom oglašavanju kod nas prednjače strane tvrtke koje u Hrvatskoj otvaraju urede ili imaju predstavništva, dok domaće tvrtke, osim rijetkih, nisu prepoznale potencijal tog marketinškog medija zbog povoljnijih cijena, novih mogućnosti oglašavanja i trenutnih mjerljivih rezultata neke marketinške kampanje. (Hina) nz db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙