LONDON, 7. studenoga (Hina/Reuters) - Današnja djeca satima sjede ispred televizora, a roditelji im kupuju odjeću s potpisom i vode ih na šišanje u renomirane frizerske salone - i to prije nego što navrše tri godine!
LONDON, 7. studenoga (Hina/Reuters) - Današnja djeca satima sjede
ispred televizora, a roditelji im kupuju odjeću s potpisom i vode ih
na šišanje u renomirane frizerske salone - i to prije nego što
navrše tri godine! #L#
Novo istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je da sve
više male djece, koja su tek prohodala, vodi način života koji se
dosad pripisivao mušičavim tinejdžerima.
"Današnja se mala djeca ponašaju poput tinejdžera - oni su već
svugdje bili i sve su vidjeli - ali nedostaje im staromodna,
maštovita zabava", ističe Karen Pasquali Jones, urednica lista
Mother and Baby, koji je proveo ovo istraživanje.
Istraživanje je pokazalo da već u dobi od tri godine, 42 posto
mališana ima televizor u svojoj sobi a njih 50 posto ima i svoj CD
player. Mala djeca prosječno više od dva sata na dan gledaju
televiziju.
Dvije trećine majki svojim mališanima kupuje odjeću s potpisom, dok
njih 86 posto troši više novaca na dječju nego na vlastitu odjeću.
Više od četvrtine malih potrošača "samo bira svoje frizure".
Mala djeca imaju i vrlo sofisticiran ukus što se tiče hrane: 61
posto voli talijansku kuhinju, a 51 posto kazalo je kako im ni
indijska ili kineska kuhinja nije mrska. Samo tri posto djece voli
jesti sushi.
Ali roditelji prijašnjih generacija neće se čuditi kada otkriju da
današnje majke vrijeme za obrok još opisuju kao "noćnu moru", jer
tri četvrtine male djece odbija jesti, a više od polovice djece
radije ispljune hranu nego da je proguta.
Tri četvrtine majki kaže kako je ponašanje njihove djece utjecalo
na njihov odnos s partnerom, a gotovo polovica majki uključenih u
ovo istraživanje kazalo je da su im djeca "uništila" seksualni
život.
(Hina) nab dgk