FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U 3. MAJU POČELA GRADNJA TANKERA ZA PULSKU ULJANIK PLOVIDBU

RIJEKA, 8. rujna (Hina) - U brodogradilištu 3. maj u Rijeci danas su počeli pripremni radovi rezanja metala za izgradnju kemijskog tankera, nosivosti 47.300 tona, vrijednoga oko 30 milijuna dolara za naručitelja, Uljanik Plovidbu iz Pule.
RIJEKA, 8. rujna (Hina) - U brodogradilištu 3. maj u Rijeci danas su počeli pripremni radovi rezanja metala za izgradnju kemijskog tankera, nosivosti 47.300 tona, vrijednoga oko 30 milijuna dolara za naručitelja, Uljanik Plovidbu iz Pule.#L# Riječ je o prvome od dva tankera istih karakteristika koje će za Uljanik Plovidbu biti izgrađeni u riječkom brodogradilištu, pri čemu se isporuka prvog očekuje potkraj 2004, a drugoga tankera u prvoj polovici 2005. Tanker je namijenjen za prijevoz kemikalija, nafte i naftnih prerađevina. Bit će dugačak 182,5 metara, širok 32,2 metra, a visok 17,5 metara. Gaz će mu biti 12,2 metra, a razvijat će brzinu od 14,6 čvorova. Gradit će se pod nadzorom Hrvatskog registra brodova i Loyd registra, a plovit će pod hrvatskom zastavom. Brodogradilište 3. maj ugovorilo je izgradnju još tri od ukupno četiri takva tankera za grčkoga naručitelja. Po riječima predsjednika Uprave 3. maja Gvozdena Rukavine, slični se brodovi grade i u drugim hrvatskim brodogradilištima i za njih postoji veliko zanimanje na tržištu. Rukavina je kazao da je sklapanje ugovora o gradnji dva broda s Uljanik Plovidbom potkraj 2002. omogućilo stabilno poslovanje riječkoga škvera u 2004. Ukupno u knjizi narudžba 3. maja sada ima sedam brodova koji bi trebali biti izgrađeni do kraja 2005, a do kraja godine trebala bi biti dogovorena izgradnja još tri broda. Direktor Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić naglašava da su rokovi i kvaliteta izrade koje je ponudilo riječko brodogradilište bili presudni u izboru graditelja. Uljanik Plovidba je brodarska kompanija koja je "izrasla" iz brodogradilišta Uljanik, ali sada s tim poduzećem nije povezana. U posljednjih šest godina ta je tvrtka financirala izgradnju dva broda za prijevoz rasutih tereta u brodogradilištu Uljaniku. Pavletić je istaknuo da, kao korisnici brodova, u Uljanik Plovidbi smatraju da su brodovi najbolji hrvatski proizvodi. Dodao je će ta tvrtka brodove, bez obzira na ipak povoljnije cijene na Dalekom istoku, i dalje graditi u Hrvatskoj. Odgovarajući na novinarski upit o korištenju državnih jamstava, Rukavina je kazao da su od ukupno gotovo milijardu kuna državnih jamstava koje je Vlada odobrila tom brodogradilištu do sada "povučeni" dugoročni zajam od 45 milijuna dolara za premoštavanje nelikvidnosti, kratkoročni zajam za proizvodnju od 22 milijuna dolara te zajmovi za tekuću proizvodnju. Govoreći o programu restrukturiranja 3. maja, Rukavina je rekao da je dio restrukturiranja ostvaren. Zajam od oko 16 milijuna eura za program restrukturiranja i racionalizacije poslovanja to brodogradilište još nije ostvarilo ali se očekuje do kraja ovoga mjeseca, kada i veći zahvati u tom smislu, rekao je dodavši da to uključuje kadrovske i organizacijske promjene koje su u tijeku. U programu restrukturiranja previđeno da se u roku od oko 3 godine broj od oko 2200 zaposlenih smanji za oko 150 osoba, pretežito administrativnog osoblja. Rukavina je istaknuo da je u prošlih 10 godina brodograđevni kadar osiromašen te da stoga problem viškova u 3. maju nije posebno naglašen. (Hina) hšup db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙