NEW YORK, 17. srpnja (Hina/AP) - Madonna će biti novo lice za jesensku promotivnu kampanju modne kuće Gap tešku nekoliko milijuna dolara.
NEW YORK, 17. srpnja (Hina/AP) - Madonna će biti novo lice za
jesensku promotivnu kampanju modne kuće Gap tešku nekoliko
milijuna dolara.#L#
Prema riječima glasnogovornice Gapa Claudie Hawkins, za kampanju
je angažirana i zvijezda hip-hopa Missy Elliott.
U posljednjih je nekoliko godina kuća modna kuća Gap angažirala niz
poznatih osoba za svoje reklame, uključujući Indiu.Arie, Lisu
Marie Presley, Christinu Ricci, Anjelicu Houston i Dennisa
Hoppera, no stručnjaci ocjenjuju da je do sada najveći korak u
takvoj kampanji ugovor s Madonnom.
Čelnici modne kuće procjenjuju da će Madonna, koja je prema
njihovim riječima godinama ostala svježa izgleda, Gapu vratiti
skupinu potrošača 30-ih i 40-ih godina.
Madonna (44) do sada nije sudjelovala u mnogo reklamnih kampanji.
Prije desetak godina je snimila reklamu za Pepsi koja se prestala
prikazivati zbog vjerskog skandala koji je izazvala pjesmom "Like a
Prayer" upravo u to vrijeme, a sudjelovala je i u kampanji za Max
Factor u Europi.
Osim reklamne kampanje, Madonna bi trebala razviti daljnju
suradnju s Gapom putem svojih knjiga za djecu.
Naime, u rujnu bi se upravo kod Gapa trebala održati promocija njene
knjige "The English Rose".
Madonna je nedavno objavila komercijalni i kritički razočaravajući
album "American Life" koji je prodan u samo nešto više od 500.000
primjeraka, što je daleko od njenih dosadašnjih uspjeha.
(Hina) dš bis