ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Trgovački lanac Getro u prošloj je godini ostvario rast prodaje od gotovo 50 posto u odnosu na godinu ranije, na 1,89 milijardi kuna, objavili su iz Getroa.
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Trgovački lanac Getro u prošloj je
godini ostvario rast prodaje od gotovo 50 posto u odnosu na godinu
ranije, na 1,89 milijardi kuna, objavili su iz Getroa.#L#
Ključnu ulogu u tome imao je porast broja kupaca u svih sedam
postojećih prodajnih centara u Hrvatskoj i priljev novih kupaca
ostvaren otvorenjem dva nova centra. S više od devet milijuna
kupaca, Getro je povećao svoj tržišni udjel na sedam posto.
Uspjeh tvrtke, istaknuli su u Getrou, najjasnije se odražava kroz
povećanje profita prije kamata i poreza (EBIT) od 454,5 posto, što
pokazuje da Getro i dalje bilježi značajan i stabilan rast.
Izdaci (operativni troškovi) Getroa za 2002. godinu povećali su se
za 46,4 posto, što je sporiji rast u odnosu na rast prodaje, a
posljedica je činjenice da je tvrtka osigurala jaču kontrolu nad
troškovima.
Kapitalne investicije za 2002. godinu iznosile su 139 milijuna
kuna, od čega se glavnina sredstava odnosila na ulaganja u novi
logističko distributivni centar u Sesvetama koji će biti u funkciji
u drugoj polovini ove godine te u dva otvorena prodajna centra: u
Puli i Slavonskom Brodu.
Planovi za ovu godinu usmjereni su na rast i širenje, otvaranje
novih centara i postizanje što veće teritorijalne pokrivenosti u
Hrvatskoj te priprema izlaska u regiju.
(Hina) tp ds