ZAGREB, 2. svibnja (Hina) - Društva koncerna Končar u prva su tri ovogodišnja mjeseca ostvarila prihod od prodaje proizvoda i usluga u iznosu od 426 milijuna kuna, što je 41 posto više od istog razdoblja lani, objavili su iz
Koncerna.#L Prihod od prodaje na domaćem tržištu iznosi 265 milijuna kuna ili 62 posto više, dok je na inozemnom tržištu prodano proizvoda i usluga za 161,1 milijun kuna, što je porast od 16,1 posto. U strukturi prihoda od prodaje vodeća su društva poslovnog područja Energetike i transporta na koje se odnosi 78 posto ukupne prodaje Koncerna, što je porast od 56 posto u odnosu na prethodnu godinu. Porast prodaje zabilježila su i društva unutar poslovnog područja Industrije i to za šest posto te poslovnog područja Trgovine, za osam posto. Najznačajniji kupac na domaćem tržištu je Hrvatska elektroprivreda (HEP) na koju se odnosi 62 posto ukupne domaće prodaje. Slijede kupci s poslovnog područja trgovine i poljoprivrede (17 posto ukupne prodaje), HŽ (5 posto) te kupci s područja industrije i brodogradnje (6 posto), a ostatak se odnosi na ZET, Inu i državnu upravu. Najznačajnija inozemna tržišta Koncerna Končar su Francuska u koju je izvezeno proizvoda i usluga za 26,2 milijuna kuna, BiH u koju je
ZAGREB, 2. svibnja (Hina) - Društva koncerna Končar u prva su tri
ovogodišnja mjeseca ostvarila prihod od prodaje proizvoda i usluga
u iznosu od 426 milijuna kuna, što je 41 posto više od istog
razdoblja lani, objavili su iz Koncerna.#L
Prihod od prodaje na domaćem tržištu iznosi 265 milijuna kuna ili 62
posto više, dok je na inozemnom tržištu prodano proizvoda i usluga
za 161,1 milijun kuna, što je porast od 16,1 posto.
U strukturi prihoda od prodaje vodeća su društva poslovnog područja
Energetike i transporta na koje se odnosi 78 posto ukupne prodaje
Koncerna, što je porast od 56 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Porast prodaje zabilježila su i društva unutar poslovnog područja
Industrije i to za šest posto te poslovnog područja Trgovine, za
osam posto.
Najznačajniji kupac na domaćem tržištu je Hrvatska elektroprivreda
(HEP) na koju se odnosi 62 posto ukupne domaće prodaje. Slijede
kupci s poslovnog područja trgovine i poljoprivrede (17 posto
ukupne prodaje), HŽ (5 posto) te kupci s područja industrije i
brodogradnje (6 posto), a ostatak se odnosi na ZET, Inu i državnu
upravu.
Najznačajnija inozemna tržišta Koncerna Končar su Francuska u koju
je izvezeno proizvoda i usluga za 26,2 milijuna kuna, BiH u koju je
izvezeno proizvoda i usluga za 25,6 milijuna kuna, slijede
Ujedinjeni Arapski Emirati (15,2 milijuna kuna), Njemačka (15
milijuna kuna), Bugarska (deset milijuna kuna), Egipat (7,8
milijuna kuna), Slovenija (7,1 milijun kuna), Švicarska (6,6
milijuna kuna), Italija (6 milijuna kuna), Jugoslavija (5,8
milijuna kuna) i Švedska (3,8 milijuna kuna). Udjel tih 11 zemalja u
ukupnom izvozu Končara je 80 posto.
(Hina) tp ds