FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

STRATEGIJA KONKURENTNOSTI TURIZMA: DO 2008. POSTUPNO SMANJITI MASOVNI TURIZAM

ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Hrvatska inicijativa za konkurentnost dovršila je strategiju konkurentnosti za hrvatski turistički cluster po kojoj se do 2008. predlaže da masovni turizam u Hrvatskoj postupno zamijeni prepoznatljiv i individualiziran turistički proizvod čime bi se pokrenuo veći razvoj pojedinih regija, ostvarila veća dnevna potrošnja turista, produžila sezona te potaknuo općeniti gospodarski rast.
ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Hrvatska inicijativa za konkurentnost dovršila je strategiju konkurentnosti za hrvatski turistički cluster po kojoj se do 2008. predlaže da masovni turizam u Hrvatskoj postupno zamijeni prepoznatljiv i individualiziran turistički proizvod čime bi se pokrenuo veći razvoj pojedinih regija, ostvarila veća dnevna potrošnja turista, produžila sezona te potaknuo općeniti gospodarski rast.#L# Taj se cilj, kao i razvoj novih i boljih turističkih proizvoda, može ostvariti, kako se predlaže strategijom, razvijanjem dugoročnih kapitalnih sredstava za turizma odnosno (ponovnim) ulaganjem 100 milijuna američkih dolara dobiti od turizma godišnje, te privlačenjem 50 milijuna dolara novih ulaganja godišnje (posudbom, izdavanjem novih dionica ili direktnim stranim ulaganjem), dok se državi predlaže da najmanje 50 posto poreznih prihoda od turizma ponovo vrati u tu djelatnost. Time bi se, kako navode iz Hrvatske inicijative za konkurentnost, pridonijelo ostvarenju strateških ciljeva (do 2008.), među kojima se ističe utrostručenje dnevne potrošnje po turistu te 40 postotni rast potrošnje u hotelima. Po podacima WTTC-a (Vijeća za turizam i putovanje Svjetske turističke organizacije) trenutna prosječna potrošnja turista u Hrvatskoj je 44,12 dolara po danu, dok bi ta potrošnja u 2008. trebala dosegnuti najmanje 100 dolara dnevno. Cilj ovakve strategije je i trostruko povećati broj turista u razdoblju od listopada do svibnja, u kojem se sada bilježi tek oko 11 posto svih turista, kao i dvostruko povećati broj turista koji posjećuju lokacije izvan jadranske obale (koje sada posjećuje 10,9 posto gostiju). Primjenom takve strategije i racionalnijim korištenjem ekoloških, kulturnih i povijesnih potencijala Hrvatska može, drže u Hrvatskoj inicijativi za konkurentnost, podići profitabilnost turizma te smanjiti masovni turizam koji se smatra glavnim uzrokom niskih prihoda. Nadaju se i da će hrvatska Vlada, turističke organizacije i pojedine regije usvojiti elemente ove strategije te ih dopuniti i konkretno provoditi. Izrada strategije konkurentnosti hrvatskog turizma uz podršku Hrvatske inicijative za konkurentnost i pokroviteljstvo agencije američke Vlade USAID počela je 2002. godine, uz sudjelovanje turističkih stručnjaka, akademske zajednice i vladinog sektora. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙