FR-US-IQ-promidžba-Ratovi-Glasila/mediji franc-le figaro od 25.3.03. medijska propaganda uspijeva na domaćem terenu FRANCUSKALE FIGARO25.III.2003.Premda američka promidžbena kampanja ima uspjeha na domaćem terenu, 'Amerika je na putu
da izgubi informacijski rat jer Amerikanci nisu nikada imali tako loš ugled u inozemstvu', piše list pozivajući se na riječi Anthonyja Pratkanisa, profesora psihologije na kalifornijskom sveučilištu.Većina je američkih televizijskih postaja u nedjelju odlučila da neće prikazivati snimke ubijenih i zatočenih američkih vojnika koje objavljuju katarska televizija Al Jezira i iračka glasila, piše S.K., dodajući da odluku obrazlažu strahom od kritike američke javnosti, američkih i britanskih vlasti i Međunarodnog odbora Crvenog križa.List na kraju navodi imena nekih europskih glasila koja pišu da su američki mediji stvarali krivu predodžbu o iračkom ratu kao čistom ratu, bez prolijevanja krvi te da u tom ratu nije važno ono što se vidi niti ono što se može zamisliti, već ono što se ne može ni vidjeti ni zamisliti, kaže se na kraju.
FRANCUSKA
LE FIGARO
25.III.2003.
Premda američka promidžbena kampanja ima uspjeha na domaćem
terenu, 'Amerika je na putu da izgubi informacijski rat jer
Amerikanci nisu nikada imali tako loš ugled u inozemstvu', piše
list pozivajući se na riječi Anthonyja Pratkanisa, profesora
psihologije na kalifornijskom sveučilištu.
Većina je američkih televizijskih postaja u nedjelju odlučila da
neće prikazivati snimke ubijenih i zatočenih američkih vojnika
koje objavljuju katarska televizija Al Jezira i iračka glasila,
piše S.K., dodajući da odluku obrazlažu strahom od kritike američke
javnosti, američkih i britanskih vlasti i Međunarodnog odbora
Crvenog križa.
List na kraju navodi imena nekih europskih glasila koja pišu da su
američki mediji stvarali krivu predodžbu o iračkom ratu kao čistom
ratu, bez prolijevanja krvi te da u tom ratu nije važno ono što se
vidi niti ono što se može zamisliti, već ono što se ne može ni
vidjeti ni zamisliti, kaže se na kraju.