ZAGREB, 28. veljače (Hina) - Hrvatskoj naftnoj kompaniji Ini do sada je stiglo više od 400 prijava štete zbog lošije kvalitete bezolovnog motornog benzina 95 (BMB 95) s područja Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske
županije.
ZAGREB, 28. veljače (Hina) - Hrvatskoj naftnoj kompaniji Ini do
sada je stiglo više od 400 prijava štete zbog lošije kvalitete
bezolovnog motornog benzina 95 (BMB 95) s područja Splitsko-
dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije. #L#
Iz Inine službe za odnose s javnošću ističu da točni uzroci
degradacije toga benzina još nisu poznati. Detaljno se, naime,
ispituje cijeli lanac, od Rafinerije Rijeka i skladišta Rogatin u
Solinu do autocisterni.
Degradacija motornog benzina ustvari znači da to gorivo nema
propisane karakteristike i kvalitetu, a da li je došlo do miješanja
goriva, da li je problem u skladištu ili u transportu tek treba
točno utvrditi.
U skladu s rezultatima istrage utvrdit će se i odgovornost,
naglašavaju iz Ine.
Prvi prigovori na bezolovni motorni benzin 95 s tom područja stigli
su 14. veljače, a odmah nakon toga, naglašavaju iz Ine, to je gorivo
povučeno iz prodaje.
No, bez obzira na to Ini još uvijek stižu prijave štete sa
splitskog, dubrovačkog i područja Ploča i Metkovića.
INA je odmah najavila i da će nadoknaditi štetu kupcima zbog lošijeg
benzina. Šteta se može prijaviti na Inin besplatni telefon ili
sektoru maloprodaje, a prijavu štete treba pratiti račun po kojemu
se vidi da je gorivo u tim danima kupljeno na Ininim benzinskim
postajama, te račun ovlaštenog servisera o šteti iz kojega je
vidljivo da je šteta nastala zbog Ininog benzina, kao i račun na
koji se šteta može isplatiti.
Iz Inine službe za odnose s javnošću upozoravaju na problem velikog
broja građana koji nemaju tu dokumentaciju, što usporava cijeli taj
postupak. INA ne bježi od odgovornosti, ali moli za suradnju kako bi
oni koji su doista pretrpjeli štetu i dobili naknadu, ističu iz
Ine.
(Hina) bn ds