FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VLADA JE SUGLASNA DA SE IZMJENE ZAKONA O SIGURNOSTI PROMETA UPUTE U TREĆE ČITANJE

ZAGREB, 27. veljače (Hina)- Vlada se slaže da se konačni zakonski tekst izmjena Zakona o sigurnosti prometa na cestama uputi u treće saborsko čitanje, ako tako odluče saborski zastupnici, izjavio je danas u Saboru zamjenik ministra unutarnjih poslova Josip Vresk.
ZAGREB, 27. veljače (Hina)- Vlada se slaže da se konačni zakonski tekst izmjena Zakona o sigurnosti prometa na cestama uputi u treće saborsko čitanje, ako tako odluče saborski zastupnici, izjavio je danas u Saboru zamjenik ministra unutarnjih poslova Josip Vresk.#L# Većina parlamentarnih klubova u raspravi je predložila treće saborsko čitaje, smatrajući da su predložene kazne za prometne prekršaje previsoke i neprovedive. Zaključujući raspravu, Vresk je kazao da su predložene kazne u potpunosti usklađene sa Zakonom o prekršajima. "Stoga ne možemo propisati drugačije gornje limite kazni i voditi drugačiju kaznenu politiku", odgovorio je Vresk na zastupničke zamjerke. U pojedinačnoj raspravi o predloženim izmjenama Zakona o sigurnosti cestovnog prometa većina zastupnika ustrajala je na prijedlogu da se zakon uputi u treće čitanje, odnosno da ga Vlada bolje razradi i učini "provedljivijim". Jadranka Kosor (HDZ) dvojbenom drži odredbu kojom se ukida obveza sudionika prometne nesreće s manjom materijalnom štetom da o nesreći obavijesti policiju. "Što ako sudionik nesreće nema položen vozački ispit, osigurano vozilo ili je pod utjecajem alkohola ili droge. Kako to vozač može sam utvrditi, bez policije", upitala je Kosor. Branislav Tušek (SDP) smatra da zakon ne treba upućivati u treće čitanje jer bi, kako kaže, odlaganjem njegova donošenja samo porastao broj stradanja u prometu. Za što prije donošenja Zakon o sigurnosti prometa založila se i Snježana Biga-Friganović (SDP) ukazavši pritom na nedisciplinu i nisku kulturu u prometu. Želimir Janjić (HSLS) upitnim smatra da se dopusti HAK-u i Centru za vozila samostalno utvrđivanje naknade za polaganje vozačkih ispita, jer se, drži, može dogoditi da se visina naknada neosnovano poveća. Nerealnom smatra visinu plaća u HAK-u, koja se, rekao je, u 2001. kretala oko 20 tisuća kuna, te upozorio da je u toj godini HAK imao veće putne troškove čak i od Sabora. Sabor će poslijepodnevni dio sjednice nastaviti raspravom o Odluci o održavanju vojne vježbe "Cooperative Engagement 2003". (Hina) tr/mp sšh

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙