US-IQ-HR-turizam-Vlada-Politika VOA 24. II. dubrovačke TZ zajedničkim sredstvima na američkom tržištu GLAS AMERIKE - VOA24. II. 2003.Turističke zajednice Dubrovnika udružile su sredstva za promidžbeni nastup na američkom tržištu.
Prilog Dragana Majkića. Nepostojanje čarter letova iz Sjedinjenih Američkih Država i manjak 3 tisuće i petsto hotelskih ležaja devastiranih u Domovinskom ratu su glavni razlozi malog broja američkih turista u Dubrovniku. Grupacija turističke zajednice Dubrovnika, više hotela i pojedine agencije udružile su sredstva za promidžbeni nastup na američkom tržištu. Prošle je godine 260 tisuća turista u Dubrovniku ostvarilo 1,113 milijuna noćenja. Od ukupnog broja turista, podsjeća direktor marketinga Turističke zajednice Dubrovnik Nikša Bender, devet tisuća ih je bilo iz Sjedinjenih Država s udjelom samo od 2,4 posto u cjelokupnom broju noćenja. = Čim nema organiziranih čarter letova za Dubrovnik iz Amerike jasno je da nećemo imati ni dovoljno gostiju, ističe direktor marketinga. U Dubrovniku se američki turist posljednjih godina u prosjeku zadrži dva do tri dana. Veći dio posjeti grad na putu prema Međugorju, drugi stignu preko Italije brodom, kao i treća skupina
GLAS AMERIKE - VOA
24. II. 2003.
Turističke zajednice Dubrovnika udružile su sredstva za
promidžbeni nastup na američkom tržištu. Prilog Dragana Majkića.
Nepostojanje čarter letova iz Sjedinjenih Američkih Država i
manjak 3 tisuće i petsto hotelskih ležaja devastiranih u
Domovinskom ratu su glavni razlozi malog broja američkih turista u
Dubrovniku. Grupacija turističke zajednice Dubrovnika, više
hotela i pojedine agencije udružile su sredstva za promidžbeni
nastup na američkom tržištu.
Prošle je godine 260 tisuća turista u Dubrovniku ostvarilo 1,113
milijuna noćenja. Od ukupnog broja turista, podsjeća direktor
marketinga Turističke zajednice Dubrovnik Nikša Bender, devet
tisuća ih je bilo iz Sjedinjenih Država s udjelom samo od 2,4 posto u
cjelokupnom broju noćenja.
= Čim nema organiziranih čarter letova za Dubrovnik iz Amerike
jasno je da nećemo imati ni dovoljno gostiju, ističe direktor
marketinga.
U Dubrovniku se američki turist posljednjih godina u prosjeku
zadrži dva do tri dana. Veći dio posjeti grad na putu prema
Međugorju, drugi stignu preko Italije brodom, kao i treća skupina
koja Dubrovnik razgleda u sklopu krstarenja po Mediteranu.
Nikša Bender kaže da ne očekuje veći pad turističkih dolazaka u grad
zbog mogućih ratnih operacija prema Iraku, a to isto tvrdi za
američke turiste.
= Kada je riječ o američkim turistima, koliko god bio utjecaj zbog
stanja s Irakom i podbačaj poradi toga, on se ne može odraziti mnogo
na ukupan broj jer je njegov dosadašnji udio bio 2,4 posto. Prema
tome to je prilično mali broj dolazaka i on se može lako nadoknaditi
s nekog drugog tržišta.
Bender ističe da je prije Domovinskog rata udio američkih turista
bio mnogo veći i oni su dolazili upravo u hotele građene po
američkim standardima. Danas takvi hoteli kao Libertas i Belvedere
još nisu obnovljeni.
= Mi danas nemamo mnogo hotela koji bi bili po standardima za
američke goste. Nadamo se da će hotel Palace koji će ove godine biti
gotov i jednako tako obnovljeni hotel Imperijal čiji se završetak
planira iduće godine a u sastavu je grupacije Hilton, zadovoljiti
američke goste. Mi smo upravo na razini turističke zajednice i
nekoliko vrhunskih hotela u Dubrovniku kao što su hoteli Croatia,
Excelsior i ostali osnovali i udružili sredstva za nastup na
američkom tržištu.
(VOA)