FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VOA 24. II. DUBROVAČKE TZ ZAJEDNIČKIM SREDSTVIMA NA AMERIČKOM TRŽIŠTU

US-IQ-HR-turizam-Vlada-Politika VOA 24. II. dubrovačke TZ zajedničkim sredstvima na američkom tržištu GLAS AMERIKE - VOA24. II. 2003.Turističke zajednice Dubrovnika udružile su sredstva za promidžbeni nastup na američkom tržištu. Prilog Dragana Majkića. Nepostojanje čarter letova iz Sjedinjenih Američkih Država i manjak 3 tisuće i petsto hotelskih ležaja devastiranih u Domovinskom ratu su glavni razlozi malog broja američkih turista u Dubrovniku. Grupacija turističke zajednice Dubrovnika, više hotela i pojedine agencije udružile su sredstva za promidžbeni nastup na američkom tržištu. Prošle je godine 260 tisuća turista u Dubrovniku ostvarilo 1,113 milijuna noćenja. Od ukupnog broja turista, podsjeća direktor marketinga Turističke zajednice Dubrovnik Nikša Bender, devet tisuća ih je bilo iz Sjedinjenih Država s udjelom samo od 2,4 posto u cjelokupnom broju noćenja. = Čim nema organiziranih čarter letova za Dubrovnik iz Amerike jasno je da nećemo imati ni dovoljno gostiju, ističe direktor marketinga. U Dubrovniku se američki turist posljednjih godina u prosjeku zadrži dva do tri dana. Veći dio posjeti grad na putu prema Međugorju, drugi stignu preko Italije brodom, kao i treća skupina
GLAS AMERIKE - VOA 24. II. 2003. Turističke zajednice Dubrovnika udružile su sredstva za promidžbeni nastup na američkom tržištu. Prilog Dragana Majkića. Nepostojanje čarter letova iz Sjedinjenih Američkih Država i manjak 3 tisuće i petsto hotelskih ležaja devastiranih u Domovinskom ratu su glavni razlozi malog broja američkih turista u Dubrovniku. Grupacija turističke zajednice Dubrovnika, više hotela i pojedine agencije udružile su sredstva za promidžbeni nastup na američkom tržištu. Prošle je godine 260 tisuća turista u Dubrovniku ostvarilo 1,113 milijuna noćenja. Od ukupnog broja turista, podsjeća direktor marketinga Turističke zajednice Dubrovnik Nikša Bender, devet tisuća ih je bilo iz Sjedinjenih Država s udjelom samo od 2,4 posto u cjelokupnom broju noćenja. = Čim nema organiziranih čarter letova za Dubrovnik iz Amerike jasno je da nećemo imati ni dovoljno gostiju, ističe direktor marketinga. U Dubrovniku se američki turist posljednjih godina u prosjeku zadrži dva do tri dana. Veći dio posjeti grad na putu prema Međugorju, drugi stignu preko Italije brodom, kao i treća skupina koja Dubrovnik razgleda u sklopu krstarenja po Mediteranu. Nikša Bender kaže da ne očekuje veći pad turističkih dolazaka u grad zbog mogućih ratnih operacija prema Iraku, a to isto tvrdi za američke turiste. = Kada je riječ o američkim turistima, koliko god bio utjecaj zbog stanja s Irakom i podbačaj poradi toga, on se ne može odraziti mnogo na ukupan broj jer je njegov dosadašnji udio bio 2,4 posto. Prema tome to je prilično mali broj dolazaka i on se može lako nadoknaditi s nekog drugog tržišta. Bender ističe da je prije Domovinskog rata udio američkih turista bio mnogo veći i oni su dolazili upravo u hotele građene po američkim standardima. Danas takvi hoteli kao Libertas i Belvedere još nisu obnovljeni. = Mi danas nemamo mnogo hotela koji bi bili po standardima za američke goste. Nadamo se da će hotel Palace koji će ove godine biti gotov i jednako tako obnovljeni hotel Imperijal čiji se završetak planira iduće godine a u sastavu je grupacije Hilton, zadovoljiti američke goste. Mi smo upravo na razini turističke zajednice i nekoliko vrhunskih hotela u Dubrovniku kao što su hoteli Croatia, Excelsior i ostali osnovali i udružili sredstva za nastup na američkom tržištu. (VOA)

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙