FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL O RAZVOJU KULTURNOG TURIZMA U HRVATSKOJ

ZAGREB, 11. veljače (Hina) - Kulturni turizam sve je traženiji segment turističke ponude, za kojom, po podacima Svjetske turističke organizacije (WTO), potražnja godišnje u svijetu raste za 15 posto, a slično je i u Hrvatskoj u kojoj zadnjih nekoliko godina potražnja turista za kulturnim događanjima prosječno godišnje raste od 15 do 20 posto.
ZAGREB, 11. veljače (Hina) - Kulturni turizam sve je traženiji segment turističke ponude, za kojom, po podacima Svjetske turističke organizacije (WTO), potražnja godišnje u svijetu raste za 15 posto, a slično je i u Hrvatskoj u kojoj zadnjih nekoliko godina potražnja turista za kulturnim događanjima prosječno godišnje raste od 15 do 20 posto.#L# Stoga za dalji napredak hrvatskog turizma od izuzetnog značaja osmišljeniji razvoj i tog oblika ponude, istaknuto je na današnjem okruglom stolu o kulturnom turizmu u HGK-Komori Zagreb koji je okupio oko 150 kulturnih i turističkih djelatnika iz cijele Hrvatske. Predstavnici zagrebačkog Instituta za turizam predstavili su prve elemente projekta "Od turizma i kulture do kulturnog turizma: Strategija razvoja". Taj je projekt od Instituta naručilo Ministarstvo turizma, s osnovnim ciljem jačeg povezivanja kulture i turizma u Hrvatskoj, a kako je kazala direktorica Instituta Sanda Weber, cijeli bi posao trebao biti dovršen do svibnja ove godine. Uz Ministarstvo turizma u projekt je uključeno i Ministarstvo kulture kao i Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Predstavljajući projekt i rezultate prvih istraživanja o sklonostima i posjetima turista kulturnim atrakcijama u Hrvatskoj Renata Tomljenović iz Instituta za turizam istaknula je da su turisti koji su motivirani kulturom obrazovaniji i da više troše na putovanjima te da razvoj tog oblika turizma znači i dodatni izvor prihoda. Razvoj ponude kulturnog turizma za Hrvatsku nije opcija nego potreba, zbog održanja konkurentnosti na međunarodnom tržištu. Oko 90 posto turista u Hrvatsku dolazi zbog odmora, no 6 do 7,5 posto dolazi i zbog kulture. Među stranim turistima koji u Hrvatskoj najviše troše na kulturu izdvojila je Nijemce, Čehe i Austrijance. Ipak, više od 50 posto godišnjih posjeta kulturnim događanjima i priredbama odnosi se na domaće posjetitelje. Domaći su posjetitelji, po podacima Instituta, tijekom prvih devet mjeseci prošle godine ostvarili gotovo 21 milijun posjeta kulturnim atrakcijama, pri čemu su potrošili 1,2 milijarde kuna. Najviše se posjeta ili 20 posto odnosi na koncerte pop glazbe, 18 posto na posjete povijesnim lokalitetima, 13 posto na kazališne predstave, dok su posjete ostalim kulturnim događanjima (muzeji, izložbe, festivali, promocije i drugo) ispod 10 posto. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙