FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EUROPSKO TRŽIŠTE PROIZVODA ZA MRŠAVLJENJE SVAKE GODINE SVE DEBLJE

LONDON, 19. veljače (Hina/Reuters) - Europsko tržište proizvoda za mršavljenje vrijedno 100 milijardi dolara svake je godine sve veće - ali bankovni računi tvrtki koje proizvode te preparate nisu jedini koji se debljaju.
LONDON, 19. veljače (Hina/Reuters) - Europsko tržište proizvoda za mršavljenje vrijedno 100 milijardi dolara svake je godine sve veće - ali bankovni računi tvrtki koje proizvode te preparate nisu jedini koji se debljaju. #L# Studija objavljena u srijedu na Datamonitoru pokazala je da samo jedna osoba od 50 uspije trajno smanjiti težinu, premda osobe na dijeti samo iz Europske unije godišnje na razne proizvode za mršavljenje potroše više od pet godišnjih bruto domaćih proizvoda Hrvatske. Datamonitor je ocijenio da je 2002. godine 231 milijun ljudi u Europskoj uniji pokušao smršaviti, ali je samo četiri milijuna osoba uspjelo zadržati novu, vitkiju figuru. Bez obzira je li to zato što je riječ o zemlji s najvećim brojem stanovnika u EU ili o poznatoj ljubavi prema pivu i kobasicama, njemačko tržište proizvoda za mršavljenje najveće je u Europi i vrijedi oko 19,55 milijardi eura. Britanci se pak protiv svoje opsesije ribom i masnim krumpirićima bore proizvodima vrijednim 15,6 milijardi eura, dok Talijani i Španjolci potroše 14,1 odnosno 13,8 milijardi eura na proizvode za mršavljenje. (Hina) dv dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙