LONDON, 19. veljače (Hina/Reuters) - Europsko tržište proizvoda za mršavljenje vrijedno 100 milijardi dolara svake je godine sve veće - ali bankovni računi tvrtki koje proizvode te preparate nisu jedini koji se debljaju.
LONDON, 19. veljače (Hina/Reuters) - Europsko tržište proizvoda za
mršavljenje vrijedno 100 milijardi dolara svake je godine sve veće
- ali bankovni računi tvrtki koje proizvode te preparate nisu
jedini koji se debljaju. #L#
Studija objavljena u srijedu na Datamonitoru pokazala je da samo
jedna osoba od 50 uspije trajno smanjiti težinu, premda osobe na
dijeti samo iz Europske unije godišnje na razne proizvode za
mršavljenje potroše više od pet godišnjih bruto domaćih proizvoda
Hrvatske.
Datamonitor je ocijenio da je 2002. godine 231 milijun ljudi u
Europskoj uniji pokušao smršaviti, ali je samo četiri milijuna
osoba uspjelo zadržati novu, vitkiju figuru.
Bez obzira je li to zato što je riječ o zemlji s najvećim brojem
stanovnika u EU ili o poznatoj ljubavi prema pivu i kobasicama,
njemačko tržište proizvoda za mršavljenje najveće je u Europi i
vrijedi oko 19,55 milijardi eura.
Britanci se pak protiv svoje opsesije ribom i masnim krumpirićima
bore proizvodima vrijednim 15,6 milijardi eura, dok Talijani i
Španjolci potroše 14,1 odnosno 13,8 milijardi eura na proizvode za
mršavljenje.
(Hina) dv dgk