FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OD ČVORA ZADAR 2 DO INDUSTRIJSKE ZONE GAŽENICA ČETVEROTRAČNA PRILAZNA CESTA

ZAGREB, 10. veljače (Hina) - Povjerenstvo za ubrzanu izgradnju autoceste Zagreb-Split i zadarske lokalne vlasti postigle su danas konačni dogovor oko rješavanja istočnog prilaza Zadra budućoj autocesti koji će biti riješen izgradnjom četverotračne brze ceste i dvocijevnog tunela ispod zračne luke Zemunik.
ZAGREB, 10. veljače (Hina) - Povjerenstvo za ubrzanu izgradnju autoceste Zagreb-Split i zadarske lokalne vlasti postigle su danas konačni dogovor oko rješavanja istočnog prilaza Zadra budućoj autocesti koji će biti riješen izgradnjom četverotračne brze ceste i dvocijevnog tunela ispod zračne luke Zemunik.#L# Tako će se najkraćom mogućom linijom - cestom dužine oko 15 kilometara - povezati zadarska lučka industrijska zona Gaženica preko zračne luke Zemunik s budućom autocestom Zagreb-Split kod čvora Zadar 2. Cijena ceste znat će se tek nakon izrade projekta koja počinje, kazano je, odmah, a financirat će je Hrvatske ceste. Projektirati će se četverotračna cesta, ali će do lipnja 2005. biti izgrađena samo dvotračna varijanta, a izgradnja druge dvije trake ovisit će i o prometu. Tajnik Povjerenstva i premijerov savjetnik za cestogradnju Muhamed Čokljat kazao je da je dogovor postignut i da će Zadrani dobiti sve ono što je premijer Ivica Račan u lipnju dogovorio s lokalnim vlastima, odnosno četverotračni dvocijevni tunel ispod zračne luke Zemunik i projekt četverotračne prilazne ceste do buduće autoceste Zagreb-Split koja bi u budućnosti bila pretežno namijenjena kamionskom prometu. Zadarski župan Šime Prtenjača ustvrdio je da su svi nesporazumi umjetno proizvedeni, jer su neke od institucija paralelno radile, a ne po tom dogovoru s premijerom. Ustvrdio je da je riječ o najjeftinijoj varijanti izgradnje, jer usvojena trasa preko 90 posto prelazi državnim zemljištem. Prtenjača smatra da ta cesta neće biti preveliko financijsko opterećenje. Projekt je doživio minimalne izmjene u smislu da priključak tunela i prilazne ceste koristi dio postojeće ceste. Predloženo rješenje je optimalno, jer se radi o europskom prometnom koridoru trajektima od Ancone preko Zadra na autocestu do Budimpešte, rekao je. Prtenjača je kazao da su za iduću turističku sezonu predložili privremeno rješenje rasterećenja prometa na zadarskom području tako da se za jedan kilometar produži autocesta od Zemunika prema Benkovcu, s čime se Povjerenstvo složilo. Dio prometa, posebice tranzitnog, za Šibenik i Zadar time bi se prespojio na cestu Zadar- Benkovac, pa preko Stankovaca na šibenski most i dalje na jadransku magistralu. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙