SPLIT, 3. veljače (Hina)- Izgradnja autoceste Split- Zagreb, t.j. prilazna cesta Plano - Kaštela - Solin, bila je tema današnje konferencije za novinare županijskog ogranka HSLS-a na kojoj je predsjednik Ivica Škarić rekao da je dio
te ceste od Trogira do Solina najopterećenija dvotračna prometnica u Hrvatskoj i već je 20 godina kritična točka u Splitsko-dalmatinskoj županiji.
SPLIT, 3. veljače (Hina)- Izgradnja autoceste Split- Zagreb, t.j.
prilazna cesta Plano - Kaštela - Solin, bila je tema današnje
konferencije za novinare županijskog ogranka HSLS-a na kojoj je
predsjednik Ivica Škarić rekao da je dio te ceste od Trogira do
Solina najopterećenija dvotračna prometnica u Hrvatskoj i već je 20
godina kritična točka u Splitsko-dalmatinskoj županiji.#L#
Prosječni zimski godišnji dnevni promet cestom od Trogira do Solina
u 2000. bio je 16.151, a ljetni 21.182 vozila, a za 2005. predviđa se
zimski prosjek od 24.785 i ljetni od 34.947. Po njegovim riječima za
takvu cestu na polovici provedbe Programa za gradnju i održavanje
javnih cesta od 2001. do 2004., Vlada do danas nije potrošila ni
kune. Kako je kazao, najavljena je tek izradba projektne
dokumentacije do kraja 2003.
Škarić je rekao da se za izradbu projektne dokumentacije još nije
raspisao natječaj, pa vodstvo županijskog HSLS-a zahtijeva da se na
tom smjeru obvezno planiraju i gradnja raskrižja u dvjema razinama
i to u Planom, Nehaju, Kaštel Starom, Kaštel Lukšiću, Kaštel
Kambelovcu, Kaštel Sućurcu i čvor u Sv. Jurju te da se u radove
uključi i završetak druge faze čvora u Solinu.
U spomenutom Vladinu programu u prilogu 1. Programa gradnje i
rekonstrukcije brzih cesta za gradnju Jadranske ceste kroz
splitsku aglomeraciju (čvor Prgomet-Plano-Split-Omiš) predviđeno
je 287,46 milijuna kuna.
Škarić je na kraju istaknuo da bi se svi politički čimbenici u
Županiji trebali zajednički zauzeti kako bi se ta cesta izgradila,
a ne da nastane zastoj u gradnji pojedinih dionica kao što se to u
zadnje 23 godine događa sa splitskom obilaznicom.
(Hina) žviš vkn