FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ČAK 77 POSTO GRAĐANA HRVATSKE IMA NAVIKU KUPOVATI VIKENDOM

ZAGREB, 4. veljače (Hina) - Čak 77 posto građana u Hrvatskoj ima naviku kupovanja vikendom, pri čemu oko 64 posto građana subotu smatra danom za kupovanje, dok njih više od 70 posto nedjelju drži danom potpuno nepotrebnim ili tek malo potrebnim za kupovanje, a gotovo 80 posto ispitanika nije ni za obavljanje kupovine za vrijeme praznika.
ZAGREB, 4. veljače (Hina) - Čak 77 posto građana u Hrvatskoj ima naviku kupovanja vikendom, pri čemu oko 64 posto građana subotu smatra danom za kupovanje, dok njih više od 70 posto nedjelju drži danom potpuno nepotrebnim ili tek malo potrebnim za kupovanje, a gotovo 80 posto ispitanika nije ni za obavljanje kupovine za vrijeme praznika.#L# Pokazali su to rezultati istraživanja o navikama kupovanja vikendom koje je proveo zagrebački GfK - Centar za istraživanje tržišta. GfK je istražio kakve su sadašnje navike kupaca, ali i što smatraju potrebnim. Istraživanje je provedeno sredinom prosinca prošle godine na reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika starijih od 18 godina. Rezultati istraživanja pokazali su kako 43 posto ispitanika koji kupuju vikendom to čini samo subotom, njih 33 posto i subotom i nedjeljom, jedan posto kupuje samo nedjeljom, dok 23 posto građana kupovinu ne obavlja vikendom. U kupovini samo subotom, prema rezultatima istraživanja, ističu se građani na području Slavonije (60 posto), Lice, Korduna i Banovine (51 posto). Subotom kupuje i 50 posto anketiranih građana u naseljima između dvije i 100 tisuća stanovnika. Prema dobnoj skupini prevladavaju oni od 45 do 54 godina (50 posto), a prema naobrazbi čak 50 posto je onih sa fakultetskom naobrazbom. Subotom i nedjeljom u kupovinu odlaze 40 posto anketiranih građana Zagreba i okolice, 41 posto stanovnika u naseljima preko 100 tisuća stanovnika, tu su i građani raznih profesija - radnici, službenici, poduzetnici (39 do 42 posto), osobe s mjesečnim osobnim primanjima preko 5500 kuna (59 posto) ili mjesečnim prihodima kućanstva višim od 8 tisuća kuna (48 posto). Osobe koje ne kupuju vikendom (u prosjeku takvih je 23 posto) češće su iz Like, Korduna, Banovine (33 posto), zatim osobe starije od 55 godina (34 do 47 posto), umirovljenici (40 posto), građani s mjesečnim primanjima ispod 1170 kuna (33 posto), kao i oni čiji su mjesečni prihodi kućanstva do 1800 kuna. No, kada se građane pita koliko kupovinu subotom, nedjeljom i praznikom drže potrebnom - dobivaju se nešto drugačiji odgovori. Da je kupovina nužno potrebna subotom smatra njih 32 posto, nedjeljom tek 9 posto a praznikom svega 6 posto. Priličnu potrebu za kupovanjem subotom ima također 32 posto ispitanika, 19 posto to smatra i za nedjelju a 16 posto za praznike. Kupovina subotom nije osobito potrebna za 24 posto anketiranih, nedjeljom za 34 a praznikom za njih 30 posto. Potpuno nepotrebnom kupovinu subotom drži tek 12 posto ispitanika, dok njih više od trećine (34 posto) smatra da je odlazak u trgovinu nedjeljom potpuno nepotreban, a za praznike to misli gotovo njih polovina (48 posto). Utoliko su zanimljivi rezultati ovih istraživanja za zaposlene u trgovini koji već duže vrijeme imamu ozbiljne primjedbe za obvezu rada u dana vikenda i praznika. Pokazalo se tako da gotovo dvije trećine građana subotu smatra danom za kupovanje (nužnim ili prilično potrebnim). Nedjelju pak više od 70 posto ispitanika drži potpuno nepotrebnom ili tek malo potrebnom za kupovanje, a gotovo 80 posto ispitanika nije za obavljanje kupovina za vrijeme praznika. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙