FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ISTRAŽIVANJE: VIŠE OD 57 POSTO GRAĐANA BIH VJERUJE HRVATSKIM PROIZVODIMA

ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Građani Bosne i Hercegovine pri kupovini i potrošnji roba najveće povjerenje imaju u one domaće, a od proizvoda iz susjednih država (Hrvatske, Slovenije i SRJ) u hrvatske proizvode.
ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Građani Bosne i Hercegovine pri kupovini i potrošnji roba najveće povjerenje imaju u one domaće, a od proizvoda iz susjednih država (Hrvatske, Slovenije i SRJ) u hrvatske proizvode.#L# Pokazali su to rezultati istraživanja s kraja prošle godine koje je provela sarajevska agencija "Decision Shop", a prenosi zagrebački GfK - Centar za istraživanje tržišta. Od 650 ispitanih građana BiH njih 57,7 posto iskazalo je povjerenje u hrvatske proizvode, dok 20,5 posto građana nema to povjerenje, a 21,8 posto o tome nema mišljenja. Pri tome, od ukupno ispitanih, 60,3 posto građana Federacije BiH vjeruje hrvatskim proizvodima, a u Republici Srpskoj takvih je 53,7 posto. Za razliku od hrvatskih proizvoda, ispitani građani BiH nešto manje povjerenje imaju u slovenske proizvode, njih 46,9 posto. Pritom 49,4 posto anketiranih građana iz Federacije BiH ima povjerenje u slovenske proizvode, a tako o slovenskim proizvodima misli i 43,1 posto njih iz Republike Srpske. Najmanje pak građani BIH vjeruju proizvodima iz SRJ odnosno Srbije - svega 37,5 posto, pri čemu se iskazuje velika razlika među anketiranima u Federaciji BiH i Republici Srpskoj. Dok u Federaciji BiH tek 15,2 posto građana ima povjerenje u proizvode iz Srbije, iz Republike Srpske to povjerenje ima čak 72,2 posto ispitanika. Rezultati istraživanja pokazali su i da građani BiH, ipak, najveće povjerenje imaju u domaće proizvode, kojima vjeruje čak 80,6 posto ispitanih građana. Pri tome, nešto veće povjerenje u domaće proizvode imaju građani iz Federacije BiH, njih 83 posto, a u Republici Srpskoj 76,9 posto. Istraživanje o povjerenju građana BiH u proizvode koje kupuju i konzumiraju, kako domaće tako i one iz susjednih zemalja, koje ujedno imaju i najveće udjele na BiH tržištu, sarajevska je agencija provela krajem studenoga 2002. na cijelom teritoriju BiH, na uzorku od 650 osoba metodom telefonskog intervjua. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙