FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POTROŠNJA PUTEM INTERNETA OKO BOŽIĆA SNAŽNO PORASLA

ROCHESTER, 8. siječnja (Hina) - Kako se sezona blagdanskih kupovina napokon završila, trgovci na Internetu mogu zadovoljno trljati ruke, budući su im potrošači kupujući putem mreže "iskeširali" 13,7 milijardi američkih dolara ili 24 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
ROCHESTER, 8. siječnja (Hina) - Kako se sezona blagdanskih kupovina napokon završila, trgovci na Internetu mogu zadovoljno trljati ruke, budući su im potrošači kupujući putem mreže "iskeširali" 13,7 milijardi američkih dolara ili 24 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. #L# Prema istraživanju tvrtki Goldman, Sachs, Hariss Interactivea i Nielsen/Netratingsa, najveći dio američkih potrošača na Internetu činili su žene i mlađi kupci, koji su potrošili blizu 13,7 milijardi dolara u prosincu 2002., naspram 11 milijardi u istom mjesecu godine ranije. Ako se uključe i kupovine putničkih aranžmana, onda konačna vrijednost kupovina putem Interneta raste za gotovo 22 posto u odnosu na lani, na 15,7 milijardi dolara. Sa svakim novim blagdanskim razdobljem elektronička trgovina (e- commerce) postaje sve više uobičajena, privlačeći sve više potrošača, ocijenio je direktor istraživanja Harris Interactiva, Lori Iventosch-James. Dodao je da su kupci predvidjeli veće sume u svojim kućnim proračunima za kupovinu putem Interneta, te je to, zajedno s rastom broja e-potrošača pomoglo rastu te trgovine. (Hina) nz sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙