ROCHESTER, 8. siječnja (Hina) - Kako se sezona blagdanskih kupovina napokon završila, trgovci na Internetu mogu zadovoljno trljati ruke, budući su im potrošači kupujući putem mreže "iskeširali" 13,7 milijardi američkih dolara ili 24
posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
ROCHESTER, 8. siječnja (Hina) - Kako se sezona blagdanskih kupovina
napokon završila, trgovci na Internetu mogu zadovoljno trljati
ruke, budući su im potrošači kupujući putem mreže "iskeširali" 13,7
milijardi američkih dolara ili 24 posto više nego u istom lanjskom
razdoblju. #L#
Prema istraživanju tvrtki Goldman, Sachs, Hariss Interactivea i
Nielsen/Netratingsa, najveći dio američkih potrošača na Internetu
činili su žene i mlađi kupci, koji su potrošili blizu 13,7 milijardi
dolara u prosincu 2002., naspram 11 milijardi u istom mjesecu
godine ranije. Ako se uključe i kupovine putničkih aranžmana, onda
konačna vrijednost kupovina putem Interneta raste za gotovo 22
posto u odnosu na lani, na 15,7 milijardi dolara.
Sa svakim novim blagdanskim razdobljem elektronička trgovina (e-
commerce) postaje sve više uobičajena, privlačeći sve više
potrošača, ocijenio je direktor istraživanja Harris Interactiva,
Lori Iventosch-James. Dodao je da su kupci predvidjeli veće sume u
svojim kućnim proračunima za kupovinu putem Interneta, te je to,
zajedno s rastom broja e-potrošača pomoglo rastu te trgovine.
(Hina) nz sbo