ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Hrvatska radiotelevizija (HRT) predstavila je danas video spotove kojima se od prošlog tjedna na malim ekranima potiče građane na plaćanje radiotelevizijske pretplate putem trajnih naloga u
bankama.
ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Hrvatska radiotelevizija (HRT)
predstavila je danas video spotove kojima se od prošlog tjedna na
malim ekranima potiče građane na plaćanje radiotelevizijske
pretplate putem trajnih naloga u bankama.#L#
U okviru promidžbene kampanje "Trajni nalog" snimljena su četiri
spota, koje je režirao Dalibor Matanić, autor uspjelih filmova
"Blagajnica hoće ići na more" i "Fine mrtve djevojke".
Glavnu ulogu u spotovima, inkasatora Bobija, glumi veteran
hrvatskog glumišta Josip Bobi Marotti, dok ostale uloge tumače
Frano Domitrović, Katarina Šulekić i Olga Pivac.
"Osim poticanja na plaćanje pretplate putem trajnih naloga, HRT
promidžbenom kampanjom želi u lijepom sjećanju ostaviti brojne
inkasatore koji su godinama po kućama naplaćivali pretplatu",
kazao je ravnatelj HRT-a Mirko Galić.
Napomenuo je kako to ne znači da inkasatori više neće biti potrebni
jer se ne očekuje da će se svi gledatelji prebaciti na plaćanje
putem naloga.
Uz poticanje plaćanja pretplate, HRT spotovima najavljuje i
nagradnu igru za gledatelje koji pretplatu plaćaju trajnim
nalogom, kazao je glasnogovornik HRT-a Krešimir Macan.
Nagradna će igra trajati od sredine veljače do 15. svibnja, odnosno
Dana HRT-a, a ukupni fond nagrada je veći od milijun kuna.
(Hina) am so