ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Nakon uvođenja novog zajedničkog pozivnog centra Središnjeg registra osiguranika (Regos) i povezanih institucija, Regos je odlučio ugasiti svoj besplatni telefon 0800-1230 i uputiti građane na pozivni
centar.
ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Nakon uvođenja novog zajedničkog
pozivnog centra Središnjeg registra osiguranika (Regos) i
povezanih institucija, Regos je odlučio ugasiti svoj besplatni
telefon 0800-1230 i uputiti građane na pozivni centar.#L#
Sve informacije o prijavama u drugi stup mirovinskog osiguranja,
promjenama obvezog mirovinskog fonda, stanju na osobnom računu,
kao i sva pitanja o R-S obrascu građani će ubuduće moći saznati
pozivom na broj 01/48 91 666, svakim radnim danom od 8 do 16 sati,
priopćio je Regos.
Na istom telefonu građani od početka siječnja mogu dobiti i
informacije o pravima iz područja zapošljavanja, zdravstvene
zaštite, obitelji, materinstva i socijalne skrbi.
Na taj će način građanima informacije pružati Ministarstvo rada i
socijalne skrbi, Agencija za nadzor mirovinskih fondova i
osiguranja, Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, Hrvatski
zavod za zdravstveno osiguranje, Hrvatski zavod za zapošljavanje,
Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, te
Regos.
(Hina) ntk md