FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

REGOS GASI SVOJ BESPLATNI TELEFON I UPUĆUJE GRAĐANE NA NOVI POZIVNI CENTAR

ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Nakon uvođenja novog zajedničkog pozivnog centra Središnjeg registra osiguranika (Regos) i povezanih institucija, Regos je odlučio ugasiti svoj besplatni telefon 0800-1230 i uputiti građane na pozivni centar.
ZAGREB, 8. siječnja (Hina) - Nakon uvođenja novog zajedničkog pozivnog centra Središnjeg registra osiguranika (Regos) i povezanih institucija, Regos je odlučio ugasiti svoj besplatni telefon 0800-1230 i uputiti građane na pozivni centar.#L# Sve informacije o prijavama u drugi stup mirovinskog osiguranja, promjenama obvezog mirovinskog fonda, stanju na osobnom računu, kao i sva pitanja o R-S obrascu građani će ubuduće moći saznati pozivom na broj 01/48 91 666, svakim radnim danom od 8 do 16 sati, priopćio je Regos. Na istom telefonu građani od početka siječnja mogu dobiti i informacije o pravima iz područja zapošljavanja, zdravstvene zaštite, obitelji, materinstva i socijalne skrbi. Na taj će način građanima informacije pružati Ministarstvo rada i socijalne skrbi, Agencija za nadzor mirovinskih fondova i osiguranja, Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje, Hrvatski zavod za zapošljavanje, Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, te Regos. (Hina) ntk md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙