"Riječ je o najvećem sniženju cijena u povijesti KLM-a", naglašava taj zračni prijevoznik, dodajući da su "nove cijene, koje će vrijediti za cijelu godinu, slične cijenama jeftinih prijevoznika".
KLM tvrdi da će kvaliteta i usluga ostati isti iako će biti prisiljen uvesti neke nove troškove. Za razliku od diskontnih prijevoznika, KLM još uvijek nudi neka besplatna osvježavajuća pića.
"KLM očekuje da će spuštanjem cijena osigurati veći broj putnika i da će ostvarivati znatno veće prihode u europskom putničkom prijevozu", istaknuto je u priopćenju kompanije.
Analitičari ocjenjuju da KLM reagira na ozbiljnu konkurenciju u Europi u vidu diskontnih zrakoplovnih prijevoznika poput Easyjet-a i Ryanaira, ističući da nisu snižene cijene karata na interkontinentalnim letovima gdje kompanija lakše puni putnička sjedala.
"Konkurencija je u Europi ubitačna", zaključuje analitičar FBS Bankiersa Peter Koster.