Tu su količinu božićnih SMS poruka hrvatski građani, kako se doznaje od dvaju hrvatskih operatera mobilne telefonije T-Mobilea i VIPneta, poslali u razdoblju od 29 sati, odnosno od 19 sati na Badnjak (24. prosinca) do ponoći na Božić (25. prosinca).
Po slobodnoj procjeni, računajući s pretpostavljenom prosječnom cijenom SMS poruka od 0,395 kuna i s brojem poslanih poruka, proizlazi da su građani slanjem SMS poruka tijekom Božića potrošili malo više od 10,6 milijuna kuna.
Po podacima dobivenih iz T-Mobilea korisnici te mobilne mreže su tijekom Badnje večeri i Božića poslali 12,22 milijuna SMS poruka. U odnosu na iste dana prošle godine, to je oko milijun poruka više.
Iz VIPneta se pak doznaje da je iz njihove mreže istodobno poslano 14,69 milijuna SMS poruka. To je oko 2,8 milijuna poruka više nego lani.
S obzirom na to da dva hrvatska operatera mobilne telefonije imaju zajedno oko 2,7 milijuna korisnika proizlazi da je svaki korisnik prosječno za Božić poslao deset SMS poruka.
Hrvatski su korisnici mobilne telefonije već otprije "poznati" po tome što rado i puno šalju SMS poruke, i to znatno više od prosječnog europskog korisnika. I dok europski korisnici prosječno mjesečno pošalju oko 23 SMS poruke, hrvatski korisnici pošalju oko 70 SMS poruka.