FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TERORIZAM SE FINANCIRA I LAŽNIM GUCCIJEVIM TORBICAMA

RIM, 21. listopada 2004. (Hina/Reuters) - Prije nego kupite lažnuArmanijevu majicu ili Guccijevu torbicu, zapamtite da time moždastavljate novac u džep krijumčarima i teroristima, upozorio je učetvrtak Interpol.
RIM, 21. listopada 2004. (Hina/Reuters) - Prije nego kupite lažnu Armanijevu majicu ili Guccijevu torbicu, zapamtite da time možda stavljate novac u džep krijumčarima i teroristima, upozorio je u četvrtak Interpol.

To je upozorenje Interpol poslao iz Rima s globalne konferencije o krivotvorenju, poslu u kojem se godišnje "okrene" nekoliko stotina milijardi dolara.

"Kada kupite primjerice lažni sat, novac ide mafiji i terorističkim skupinama", rekao je Jean-Michel Louboutin, izvršni direktor Interpola.

Izaslanici na konferenciji tvrde da je vrijednost krivotvorene robe samo u Italiji najmanje tri milijuna eura godišnje.

Nisu izdvojili nijednu terorističku skupinu, no djelatnici Interpola ranije su objavili da su militanti u Sjevernoj Irskoj duboko upleteni u organizirani kriminal, trgujući najrazličitijom krivotvorenom robom, od cigareta do glazbenih CD-a.

William Dobson, izvršni direktor skupine industrijalaca protiv krivotvorenja, rekao je da tvrtke svake godine troše milijune na privatne istrage u Kini, Indiji i drugim dijelovima svijeta.

"Sve što se može kupiti podložno je lažiranju", kaže Dobson.

U skupini tvrtki kojoj je Dobson na čelu nalaze se Procter&Gamble, Gillette, Unilever, Philip Morris, Heineken i Coca Cola.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙