U Francuskoj, kolijevci događanja, sudjelovanje je sve skromnije: 50 gradova sudionika umjesto 72 godine 2003. i 98 u 2002. godini. Europska unija veći značaj sada pridaje tjednu kretanja, započetom u nedjelju.
Dan bez automobila, pokrenut 1998. na inicijativu tadašnje ministrice okoliša Dominique Voynet, ove je godine dobio vrlo ograničenu podršku francuske vlade i velikih gradova.
Na međunarodnom planu uključeno je 1.125 gradova, moglo se u utorak pročitati na službenoj stranici.
Španjolska bilježi rekordan broj od 203 grada sudionika, nejednaka opsega. Španjolski ekolozi žale se na slabu koordinaciju ministarstva okoliša.
U Austriji sudjeluje 197 gradova, među kojima Beč. Neki od ostalih glavnih gradova uključenih u manifestaciju su London, Stockholm i Helsinki. Ni Rim ni Berlin ne sudjeluju, no Napulj se uključuje zajedno s još 14 talijanskih gradova. Švicarska (72 grada) i Poljska (108) vrlo su prisutne.
Izvan Europe, Dan bez automobila nije posebno popularan. U Sjevernoj Americi sudjeluje samo Montreal, drugu godinu zaredom, a u Južnoj Americi Brazil je uključio 17 gradova.
Azija gotovo u cijelosti ignorira Dan, osim Japana i Tajvana.