FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HT POSTAJE T-HT

ZAGREB, 15. rujna 2004. (Hina) - Hrvatski telekom (HT) od 1. listopadapromijenit će ime u T-Hrvatski telekom (T-HT), čime postaje dioglobalne "T" obitelji Deutsche Telekoma (DT) koji ima 51 postodioničkog udjela u HT-u.
ZAGREB, 15. rujna 2004. (Hina) - Hrvatski telekom (HT) od 1. listopada promijenit će ime u T-Hrvatski telekom (T-HT), čime postaje dio globalne "T" obitelji Deutsche Telekoma (DT) koji ima 51 posto dioničkog udjela u HT-u.

Promjene prate i HTmobile, tvrtku kćer HT-a, koja postaje T-Mobile Hrvatska, dok će usluge fiksne telefonije HTtel i Interneta HTnet biti objedinjene pod imenom T-Com.

Uz to, zaštitnu sivo-narančastu boju HT-a zamijenit će grimizno-ljubičasto-siva boja tržišne marke "T".

Promjene cjelokupnog korporativnog identiteta najavili su na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Uprave HT-a Ivica Mudrinić, te član Uprave DT-a Rene Obermann.

Iako nije želio otkriti koliki su troškovi tih promjena (rebranding) Mudrinić je kazao da ih u cjelosti pokriva DT. Ocijenio je da je to veliki korak za HT jer se tako integrira ne samo u europske integracije nego i u globalnu T telekomunikacijsku grupu koja korisnicima u 30 zemalja svijeta pruža sve vrste najmodernijih telekomunikacijskih usluga.

Po njegovoj ocjeni, to je jamstvo i korisnicima i dioničarima da će sve HT usluge biti i dalje kvalitetne i inovativne, a cijela kompanija spremnija za sve žešću tržišnu utakmicu na hrvatskom telekom tržištu.

To će ojačati i poziciju HT-a u regiji, rekao je najavljujući i nove pogodnosti za korisnike u skoro vrijeme poput povoljnijih cijena roaminga, pristupa internetu i općenito više usluga i sadržaja HT-ovih proizvoda.

Obermann je kazao da se DT 1999. godine udružio s HT-om zbog perspektive hrvatskog telekom tržišta koje se, po njegovoj ocjeni, do sada odlično razvilo. To pokazuje i svakogodišnji porast broja korisnika svih telekomunikacijskih usluga.

Naglasio je i da je uz nove tehnologije i usluge za razvoj kompanije potrebna i snažna tržišna marka (brand) "T" koja je u cijelom svijetu prepoznatljiva po kvaliteti i brzini.

O eventualnom povećanju dioničkog udjela DT-a u HT-u Obermann danas nije želio govoriti, ali je naznačio da će DT sada više sudjelovati u nabavi opreme za uključivanje HT-a u treću generaciju mobilnih komunikacija kao i u ulaganjima u infrastrukturu.

T brand objedinjuje sve usluge i proizvode DT-a koje koristi više od 100 milijuna korisnika u cijelom svijetu, odnosno u 20 europskih i 10 izvaneuropskih zemalja.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙