Međedović napominje da je riječ o 32 osobe iz Zagreba, Umaga i Osijeka, koje su u organizaciji te agencije 24. kolovoza otputovali na sedmodevni odmor u Antalyju, a produljeni boravak dogodio se zbog problema s turskom charter aviokompanijom "Inter Express Airline" koja je otkazala povratni let. Kako u "Fibuli" s tom kompanijom nisu uspjeli dogovoriti (osigurati) zamjenski zrakoplov u predviđeno vrijeme hrvatski su turisti ostali dulje u hotelu u Antalyji - pri čemu troškove produljenog boravka snosi "Fibula".
Međedović naglašava i da su putnici odbili dvije im ponuđene alternativne opcije povratka (autobusom do Istanbula pa onda avionom do Zagreba i avionom do Banja Luke pa autobusom do Zagreba). Naglašava da su s putnicima u stalnom kontaktu, kao i s njihovom rodbinom te tvrtkama u kojima su zaposleni.
Dodaje i da su jučer dogovarali povrat putnika sa zrakoplovom touroperatera Neckermana, ali da im je i ta tvrtka sinoć kasno otkazala.
Međedović se u ime "Fibule", koja od ove godine ima predstavništvo u Zagrebu, ispričava putnicima te napominje da je to prvi takav slučaj u 15 godina rada te agencije.
Sa turskom charter kompanijom "Inter Express Airline" su, kaže, prvi put surađivali ove godine, i to se pokazalo lošim jer su im kasnili s letovima ili su pak putnike ostavljali u nedogovorenim zračnim lukama.
Inače, "Fibula" je jedna od najvećih agencija-specijalista za Tursku, u koju dovodi goste iz cijele jugoistočne Europe, pa i Hrvatske. Ove su godine za Tursku imali 22 leta tjedno, a godišnje tamo iz cijele regije odvedu u prosjeku 30 tisuća turista.