FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GRČKI TURIZAM OČEKUJE PROCVAT NAKON OLIMPIJADE

ATENA, 25. kolovoza 2004. (Hina/Reuters) - Snovi o olimpijskombogatstvu davno su zaboravljeni i grčki turistički sektor sada se nadada će međunarodna pohvala domaćinima Olimpijskih igara kao i porastbukinga nakon igara donijeti bolju sezonu iduće godine.
ATENA, 25. kolovoza 2004. (Hina/Reuters) - Snovi o olimpijskom bogatstvu davno su zaboravljeni i grčki turistički sektor sada se nada da će međunarodna pohvala domaćinima Olimpijskih igara kao i porast bukinga nakon igara donijeti bolju sezonu iduće godine.

Mjere sigurnosti, visoke cijene i neuspjeh da iskoriste Olimpijske igre za jačanje sjaja svog imidža, u kojem se ističu sunce i more, smanjili su strane dolaske za 12 posto u srpnju i uništili nade da će upravo zbog njih doći do procvata turizma.

No, s početkom igara počelo je dolaziti više ljudi, a porasle su i rezervacije za rujan i listopad.

"Igre se odvijaju glatko, sve se dobro odvija i to daje Grčkoj dobar imidž", rekao je za Reuters Yiannis Evangelou, čelnik grčke Udruge za putovanja i turističke agencije.

On je izjavio da je buking za rujan i listopad 10 posto veći u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Ministar turizma Dimitris Avramopoulos vjeruje da će se ulaganja prije Olimpijskih igara isplatiti u dolazećim mjesecima i godinama. On kaže da nije neuobičajeno da turisti izbjegavaju putovati u zemlju domaćina Olimpijskih igara za vrijeme trajanja tog događaja.

"Psihologija turista razlikuje se od psihologije gledatelja. Turiste su obeshrabrile Olimpijske igre, ali povećanje bukinga za rujan daje nam optimizam", rekao je Avramopoulos na konferenciji za novinare.

Grčka je imala 12 milijuna posjetitelja prošle godine, više nego što ima stanovnika - 11 milijuna. U turizmu je zaposleno oko 800.000 ljudi i on predstavlja 18 posto grčkog gospodarstva.

Konzervativna vlada želi to udvostručiti u roku od 10 godina, ali otkad je uveden euro 2001. zemlja se bori da zadrži turiste koji se sve više okreću jeftinijim mediteranskim zemljama kao što je Turska.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙