Naglašavaju kako je upravo na inzistiranje prijevoznika ta Naredba i zaživjela, no da je u potpuno drukčijem sadržaju prihvaćena.
Naredbom se zabranjuje promet motornim vozilima najveće dopuštene mase iznad 7,5 tona i duljine veće od 14 metara, registriranim u Hrvatskoj na dionici Varaždin (raskrižje Ulica Pavla Miškine i DC 510) - Koprivnica - Virovitica - Našice - Osijek (čvor Osijek - zapad).
U priopćenju Ceha se kaže kako je prvobitna namjena Naredbe trebala biti da se motorno vozilo registrirano izvan Hrvatske, kojim se obavlja tranzitni prijevoz kroz Hrvatsku, mora uputiti na autocestu najkraćim putem do uključenja na istu, kako bi se spriječilo korištenje i uništavanje cesta od strane inozemnih prijevoznika.
Međutim, zabrana iz ove Naredbe odnosi se na apsolutno sve prijevoznike, pa tako i one koji imaju registrirano vozilo u Hrvatskoj, što Ceh prijevoznika smatra potpuno neprihvatljivim.
Ističu kako svi hrvatski prijevoznici plaćaju naknade za ceste godinu dana unaprijed, a one čine prihod županijskim upravama za ceste, odnosno Gradu Zagrebu i to prema Pravilniku o visini godišnje naknade za uporabu javnih cesta, koja se plaća pri registraciji motornih i priključnih vozila.
Imajući u vidu tu naknadu, koja za teretno vozilo najveće dopuštene mase iznad 7,5 tona, i duljine s priključnim vozilima veće od 14 metara, iznosi 11.530 kuna, Ceh prijevoznika HOK-a smatra da ovakva Naredba mora isključiti iz zabrane prometovanja sva vozila koja su registrirana u Hrvatskoj.
Također, u priopćenju Ceha prijevoznika HOK-a se napominje da svi hrvatski građani, pa tako i prijevoznici, plaćaju i naknadu za ceste koja po litri goriva iznosi 60 lipa.