Njihov ukupni tržišni udjel u stalnom je porastu - prošle je godine iznosio 45,3 posto, a godinu ranije 37,1 posto.
Najveći udio na tržištu ima Konzum, koji po podacima za prvo polugodište drži 17,3 posto. Prošle je godine Konzum imao udjel od 15,1 posto.
Slijedi Getro s udjelom od 7,3 posto, Kaufland (5,4 posto), Billa (5,1 posto), KTC (5 posto), Presoflex (2,4 posto), Mercator (2,1 posto), Kerum (1,7 posto), Metro (1,5 posto) i IperCoop (1,3 posto).
Rast tržišnog udjela, osim Konzuma, u prvom polugodištu u odnosu na 2003. bilježe Kaufland - s lanjskih 3 posto na 5,4 posto, Kerum - s 1,2 posto na 1,7 posto i IperCoop - s 0,5 na 1,3 posto.
Smanjenje tržišnog udjela zabilježili su Getro, čiji je udjel pao s prošlogodišnjih 8 na 7,3 posto u prvom polugodištu ove godine, te KTC - sa 6,7 posto na 5 posto. Vrijednosni udjeli Bille, Mercatora, Metroa i Presoflexa nisu se mijenjali, odnosno ostali su na prošlogodišnjoj razini.
Kako su pojasnili u GfK-u, rezultati istraživanja temelje se na praćenju kupovine robe široke potrošnje u hrvatskim kućanstvima - panel kućanstava (GfK ConsumerScan), a podaci su dobiveni na reprezentativnom uzorku kućanstava i na osnovi košarice robe široke potrošnje.