FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: DESET VODEĆIH TRGOVAČKIH LANACA DRŽI 49,1 POSTO TRŽIŠTA

ZAGREB, 24. kolovoza 2004. (Hina) - Deset velikih maloprodajnih lanacarobe široke potrošnje u Hrvatskoj drži 49,1 posto hrvatskog tržišta,najnoviji su rezultati istraživanja GfK-centra za istraživanja tržištaza prvo ovogodišnje polugodište.
ZAGREB, 24. kolovoza 2004. (Hina) - Deset velikih maloprodajnih lanaca robe široke potrošnje u Hrvatskoj drži 49,1 posto hrvatskog tržišta, najnoviji su rezultati istraživanja GfK-centra za istraživanja tržišta za prvo ovogodišnje polugodište.

Njihov ukupni tržišni udjel u stalnom je porastu - prošle je godine iznosio 45,3 posto, a godinu ranije 37,1 posto.

Najveći udio na tržištu ima Konzum, koji po podacima za prvo polugodište drži 17,3 posto. Prošle je godine Konzum imao udjel od 15,1 posto.

Slijedi Getro s udjelom od 7,3 posto, Kaufland (5,4 posto), Billa (5,1 posto), KTC (5 posto), Presoflex (2,4 posto), Mercator (2,1 posto), Kerum (1,7 posto), Metro (1,5 posto) i IperCoop (1,3 posto).

Rast tržišnog udjela, osim Konzuma, u prvom polugodištu u odnosu na 2003. bilježe Kaufland - s lanjskih 3 posto na 5,4 posto, Kerum - s 1,2 posto na 1,7 posto i IperCoop - s 0,5 na 1,3 posto.

Smanjenje tržišnog udjela zabilježili su Getro, čiji je udjel pao s prošlogodišnjih 8 na 7,3 posto u prvom polugodištu ove godine, te KTC - sa 6,7 posto na 5 posto. Vrijednosni udjeli Bille, Mercatora, Metroa i Presoflexa nisu se mijenjali, odnosno ostali su na prošlogodišnjoj razini.

Kako su pojasnili u GfK-u, rezultati istraživanja temelje se na praćenju kupovine robe široke potrošnje u hrvatskim kućanstvima - panel kućanstava (GfK ConsumerScan), a podaci su dobiveni na reprezentativnom uzorku kućanstava i na osnovi košarice robe široke potrošnje.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙