Od dekana Save Bogdanovića se doznaje da se do sada na taj studij upisalo 20-ak završenih srednjoškolaca te da mjesta još ima.
Studij tržišnih komunikacija Agora organizira u suradnji i po licenci austrijske najstarije školske ustanove za reklame "Werbe Akademie am Wifi" iz Beča, a u prvoj generaciji predviđen je upis 60 studenata.
Na tom će se studiju, po riječima Bogdanovića, prvi put u Hrvatskoj obrazovati mladi ljudi za stručnjake tržišnog komuniciranja, tzv. generalisti. Studij pruža mogućnosti i za izobrazbu specijalista za određena područja reklamnog i tržišnog komuniciranja poput reklamnog asistenta, PR savjetnika, asistenta za produkciju reklamnih filmova, media specijalista i drugih.
Prijave se primaju do 7. rujna, a prijemni je ispit 9. rujna. Nastava, koja počinje 1. listopada, održavat će se u Zagrebu, a praksa u domaćim i inozemnim agencijama i kompanijama diljem Hrvatske. Uz hrvatske, na studiju će predavati i međunarodni stručnjaci, a ugovor o licenci sa bečkom akademijom jamči i razmjenu studenata. Uz 22 obvezna kolegija (predmeta), studenti će moći birati i četiri izborna kolegija te odraditi praksu od četiri tjedna.
Bogdanović posebno napominje da ponavljanja godine nema. Po završetku studija polaznici dobivaju diplome VI stupnja stručnosti koje sadržavaju i potvrdu Međunarodne oglašivačke udruge (International Advertising Association USA) te bečke Werbe Akademie am Wifi, što im omogućava zapošljavanje gotovo u cijelom svijetu.
Studij je dobio sve potrebne dozvole Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, kao i visoke ocjene Nacionalnog vijeća za znanost i visoku izobrazbu, a podršku su mu dali i Društvo propagandista Hrvatske te Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).
Uvjeti za upis na studij su završeno srednjoškolsko obrazovanje, dob od 18 do 24 godine te uspješno položen kvalifikacijski ispit. Za prvu godinu studija trebat će izdvojiti pet tisuća eura ili 38 tisuća kuna, što Bogdanović drži srednjom cijenom u odnosu na druge slične strukovne studije u Hrvatskoj i inozemstvu.