Zapovjednik rovinjske Javne vatrogasne postrojbe Edi Mendica je, iznoseći potankosti o požaru, izjavio kako je vatrogascima u 5,15 sati dojavljeno da je u ACI-evoj marini izbio požar, koji je zaustavljen u 6,40 sati i potpuno ugašen u 8,40 sati. U gašenju je sudjelovalo 15 profesionalnih vatrogasaca, osam vatrogasnih vozila i potrošeno više od tone pjenila.
Napomenuo je da su posljedice požara mogle biti mnogo veće da vatrogasci nisu uspjeli u zadnji trenutak gliser benzinac, koji se pretvorio u plamen, izvući na otvoreno more, izvan posljednjeg pontona marine, gdje je eksplodirao i prepolovljen potonuo. Pritom je u more ispustio, kako se pretpostavlja, 200 do 500 litara benzina.
Prava je sreća, kaže Mendica, da nije bilo i veće nesreće jer "ni ta ACI-eva marina nema propisanu hidrantsku mrežu koja bi jahtašima i zaposlenicima marine, a zatim i vatrogascima, omogućila dostatne količine vode za pravodobno i uspješno gašenje požara". Kad su vatrogasne postrojbe stigle u marinu, već su tri jahte bile potpuno izgorjele, dok je četvrtu vatra zahvatila, pa je nošena jakim jugozapadnim vjetrom otplovila do petog gata marine, a njezin je gorući gumeni čamac zatim zahvatio još tri obližnje jahte. Među njima je bio i gliser benzinac, koji je na otvorenom moru eksplodirao i potonuo.
Očevid su sa županijskim državnim odvjetnikom Vlatkom Nuićem i istražnom sutkinjom Županijskog suda u Puli Senom Midžić-Putignom obavili i djelatnici kriminalističke policije i specijalnih policijskih i ronilačkih postrojba.
Nuić pretpostavlja da je najvjerojatniji uzrok požara neodgovorno ponašanje vlasnika, navodno, slovenske jahte, koji se nepropisno priključio na struju u marini, a na jahti nije danima boravio. Nuić je po dosadašnjim podatcima očevida i istrage isključio mogućnost da bi uzrok požara mogao biti teroristički čin. Ponovio je kako za sada sve upućuje da je požar uzrokovalo neodgovorno ponašanje jahtaša, koji se nepropisno priključio na struju.
Neslužbeno se govori da je šteta veća od milijun eura.