U HŽ-u su za Hinu kazali da se pregledi vjerovatno započeti slijedeći tjedan i to dinamikom od jednog do dva vlaka dnevno. Riječ je o mjeri predostrožnosti, napomenuli su, dodajući da su vlakovi prije preuzimanja u lipnju ove godine prošli sve potrebne tehničke preglede.
Vlakovi će biti ispitani u hrvatskim tvrtkama, a stručnjaci HŽ-a, te kanadsko-njemačke tvrtke Bombardier Transportation, od koje je HŽ kupio vlakove, pregledat će reference domaćih tvrtki i odabrati najbolju odgovarajuću.
U Hrvatskoj su za takve ultrazvučne preglede osposobljeni TŽV Gredelj i HŽ-ova tvrtka kćer Održavanje vućnih vozila, te još nekoliko manjih domaćih tvrtki, napomenuli su u HŽ-u.
Sve troškove ispitivanja snosit će Bombardier, jer su vlakovi još pod jamstvenim rokom, istaknuli su u HŽ-u.
Ovo povlačenje neće uzrokovati poremećaje u voznom prometu, istaknuli su u HŽ-u.
HŽ je sinoć objavio da sigurnost nagibnih vlakova nije upitna i da neće doći do obustavljanja njihove vožnje na relaciji Zagreb - Split - Zagreb, nakon novinskih napisa o tome da je sigurnost nagibnih vlakova upitna.
Naime, na jednom od nagibnih vlakova serije VT 612 (to su isti vlakovi kao i HŽ-ovi nagibni vlakovi serije HŽ 7123) koji voze na prugama Njemačke željeznice (DB) primijećeno je napuknuće jedne osovine, zbog čega su, kao mjera predostrožnosti, sva 192 DB-ova vlaka te serije poslana na dopunska ispitivanja i kratke ultrazvučne preglede svih osovina.