FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAGREB: SMANJENJE PROMETA U TRGOVINI NA MALO

ZAGREB, 4. kolovoza 2004. (Hina) - Ukupni promet svih pravnih osobakojima su trgovina na malo ili popravci predmeta za osobnu uporabu ikućanstvo pretežne djelatnosti u Zagrebu je u lipnju u odnosu nasvibanj bio nominalno i realno manji za 2,5 posto.
ZAGREB, 4. kolovoza 2004. (Hina) - Ukupni promet svih pravnih osoba kojima su trgovina na malo ili popravci predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo pretežne djelatnosti u Zagrebu je u lipnju u odnosu na svibanj bio nominalno i realno manji za 2,5 posto.

Tako je ukupni promet, nakon niskih stopa rasta u svibnju, u lipnju zabilježio pad.

U odnosu na lipanj prošle godine ukupni promet nominalno je povećan za 1,6 posto, a realno smanjen za 2,3 posto, objavio je Odjel za statistiku Gradskog zavoda za planiranje razvoja grada i zaštitu okoliša.

Promatra li se samo promet od trgovine na malo, statistika na mjesečnoj razini, u lipnju u odnosu na svibanj, bilježi realni i nominalni pad od 2,2 posto.

Na međugodišnjoj razini, u lipnju ove u odnosu na lipanj prošle godine, promet od trgovine na malo u Zagrebu bio je 2,7 posto veći, a realno 1,2 posto manji, dok je u prvom polugodištu ove u odnosu na isto razdoblje lani zabilježen realni rast od 3,5 posto, te nominalni rast od 0,4 posto.

Kod prometa od trgovine na malo u lipnju se u odnosu na svibanj porast bilježi jedino kod trgovine na malo izvan prodavaonica za 6,3 posto, te proizvoda za kućanstvo, željeznu robu i sl. od 0,6 posto.

U prometu motornih vozila, motocikla, dijelova i pribora promet je na svibanjskoj razini, dok sve ostale trgovačke struke bilježe pad prometa od trgovine na malo. Pritom se najveći pad bilježi u trgovini na malo rabljenom robom, od 9,1 posto, tekstilu, odjeću i obući od 7,1 posto, itd.

Na međugodišnjoj razini, u lipnju ove u odnosu na lipanj prošle godine, većina trgovačkih struka ipak bilježi rast prometa od trgovine na malo, pri čemu se najviši, 35,5 posto bilježi kod ostalih nespecijaliziranih prodavaonica, 30,2 posto kod tekstila, odjeće i obuće, a 22,1 posto kod motornih goriva i maziva.

Pad prometa bilježi se pak kod trgovina na malo izvan prodavaonica, za 25,2 posto, nespecijaliziranih prodavaonica pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima, za 18,2 posto, farmaceustskim, toaletnim i sličnim proizvodima za 17,7 posto.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙