FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VW OSTVARIO SNAŽAN RAST PRODAJE U POLJSKOJ, PAD U ČEŠKOJ

PRAG, 13. srpnja 2004. (Hina/Dpa) - Grupacija Volkswagen u Poljskoj jeu prvoj polovici ove godine ostvarila snažan rast prodaje novihvozila, dok je u Češkoj zabilježila njezin pad, pokazuju novi podaciiz te industrije.
PRAG, 13. srpnja 2004. (Hina/Dpa) - Grupacija Volkswagen u Poljskoj je u prvoj polovici ove godine ostvarila snažan rast prodaje novih vozila, dok je u Češkoj zabilježila njezin pad, pokazuju novi podaci iz te industrije.

Prema podacima koje su objavila udruženja čeških uvoznika automobila, te poljske automobilske industrije SAMAR, prodaja vozila Volkswagen i Škoda u Poljskoj je na godišnjoj razini u prvih šest mjeseci ove godine porasla 14,5 posto, na 32.948 automobila.

Ta je stopa rasta bila brža nego ona ostvarena na cjelokupnom tamošnjem tržištu automobila od 12,5 posto u istome razdoblju.

VW i Škoda zauzeli su, tako, 17,1 posto poljskog tržišta novih putničkih automobila, u usporedbi sa 16,8 prije godinu dana.

No, istodobno je prodaja tih dvaju proizvođača u Češkoj pala za 10 posto, na 36.581 vozilo. Taj je pad bio manje izražen od 12-postotnog pada prodaje na cjelokupnom češkom tržištu novih automobila, na 67.774 vozila.

Sa Škodom kao vodećim češkim proizvođačem automobila, ta su dva branda osvojila 54-postotni udjel na tržištu novih automobila, tek nešto više od prošlogodišnjih 53 posto.

Na češkom tržištu, iza VW-a se našao Ford, s 3.465 prodanih automobila i tržišnim udjelom od preko 5 posto. No, u Poljskoj su VW i Škoda zajedno bili iza Fiata, koji i dalje drži vodstvo na tržištu s 34.207 prodanih vozila, ili 17,7-postotnim udjelom.

Dvije su agencije istakle, međutim, kako je prodaja novih vozila bila potaknuta visokim stopama rasta u razdoblju od siječnja do travnja, no da je počela slabjeti nakon priključenja Poljske i Češke Europskoj uniji u svibnju.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙