Ta dionica vezuje se na dosadašnji završetak riječke zaobilaznice na zapadu u mjestu Jušići, a značajna je za lokalni promet, te za trazitni promet za vrijeme turističke sezone.
Dionica od Jušića do Jurdana izvedena je u punom profilu i na njoj su izgrađena dva nadvožnjaka, dva podvožnjaka, jedan tunel i jedno cestovno čvorište.
Najveći objekt na dionici je tunel Jušići duljine 300 metara izveden u dvije tunelske cijevi.
Građevinske radove izvela je osiječka tvrtka Osijek Koteks, dok je podizvoditelj radova za tunel bila zagrebačka tvrtka Hidroelektra Niskogradnja.
Zagrebačka tvrtka Dalekovod izvela je elektro-radove vrijedne 16,7 milijuna kuna bez PDV-a, te radove opremanja te dionice vrijedne 20,8 milijuna kuna bez PDV-a.
Autocesta Rupa-Rijeka početni je dio Jadranskog cestovnog pravca i važna poveznica hrvatskih autocestovnih pravaca s mrežom slovenskih, te dalje i talijanskih autocesta.
Ukupna cijena izgradnje cijele autoceste, dužine 17 kilometara, prema planovima je 880 milijuna kuna
Kada ta autocesta bude dovršena 2005. omogućit će, preko čvora Matulji povezivanje s Istarskim ipsilonom, a preko čvora Orehovica s autocestom Rijeka-Zagreb.
Na toj autocesti u tijeku je izgradnja 4,5 kilometara dugačke dionice Jurdani-Permani koja bi trebala biti gotova do kraja ove godine. Također je započela i gradnja 4,8 kilometara duge dionice Permani-Rupa koja bi trebala biti dovršena do kraja lipnja