FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TROGIRANI TRAŽE DA SE ZATVORI CESTA KAKO BI SE DOVRŠIO VODOVOD

TROGIR, 9. lipnja 2004. (Hina) - U Trogiru je danas počelopotpisivanje peticije kojom građani na poticaj Gradskog poglavarstvazahtijevaju da se zatvori dio državne ceste na istočnom ulazu u gradkako bi se dovršili radovi na polaganju cijevi magistralnog vodovoda usklopu projekta Eko-Kaštelanski zaljev kojim bi se dugoročno riješilopitanje vodoopskrbe na širem trogirskom području.
TROGIR, 9. lipnja 2004. (Hina) - U Trogiru je danas počelo potpisivanje peticije kojom građani na poticaj Gradskog poglavarstva zahtijevaju da se zatvori dio državne ceste na istočnom ulazu u grad kako bi se dovršili radovi na polaganju cijevi magistralnog vodovoda u sklopu projekta Eko-Kaštelanski zaljev kojim bi se dugoročno riješilo pitanje vodoopskrbe na širem trogirskom području.

Poglavarstvo tako želi potaknuti mjerodavne u Hrvatskim cestama, koji unatoč načelnoj potpori resornog ministra Božidara Kalmete, odugovlače s odlukom o zatvaranju te ceste iako izvođač radova i ulagač splitski Vodovod i kanalizacija jamče dovršetak radova u roku od najviše 15 dana.

Riječ je o, kako je na današnjoj konferenciji za novinare rekao trogirski dogradonačelnik Vinko Brkan, 650 metara ceste u koju treba položiti preostali dio cjevovoda čime bi se dugoročno riješilo pitanje vodoopskrbe trogirskog područja odnosno otoka Čiova i segetske općine, gdje se nalazi glavnina trogirske turističke djelatnosti.

Za vrijeme radova Trogir ne bi trpio veće prometne teškoće, naglasio je Brkan, jer bi se promet preusmjerio na zapadni ulaz u grad preko obilaznice. Izvođač je također spreman radove početi u roku od 24 sata od trenutka kad dobije odobrenje Hrvatskih cesta.

Dogradonačelnik Brkan upozorio je i na štete u turizmu zbog teškoća s vodoopskrbom, upozorivši kako su turisti prijašnjih ljeta zbog toga prosvjedovali, a često i prije vremena prekidali boravak u Trogiru.

Iako bi 15. lipnja zbog turističke sezone trebali prestati svi građevni radovi na obali, Brkan drži kako je u Trogiru riječ o izvanrednoj situaciji koja bi, ako se ne riješi, mogla prouzročiti nemjerljive štete, a bez ceste se može 15 dana jer postoji alternativno prometno rješenje. Objasnio je kako bi polaganjem novih cijevi četverostruko šireg presjeka umjesto sadašnjih Trogir dobio sigurnu opskrbu vodom.

Na upit zašto to nije učinjeno zimus, Brkan je odgovorio kako su ulagač i izvođač sve pripreme obavili na vrijeme, ali da je zbog sporosti županijske uprave kasnilo izdavanje građevne dozvole. Kad je to riješeno, naveo je, kočnica su postale Hrvatske ceste koje već desetak dana odugovlače s odlukom.

Ako se žurno ne odgovori zahtjevu Poglavarstva, građana i ulagača Vodovoda i kanalizacije, Brkan je najavio jače pritiske na mjerodavne. Ne rekavši na kakve oblike pritisaka misli, samo je dodao da će biti poštivani demokratski standardi.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙