FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROIZVOĐAČI VOZILA GROZNIČAVO RADE NA NOVOJ GENERACIJI UBRIZGIVAČA

HAMBURG, 26. svibnja 2004. (Hina/dpa) - Uz male izglede da će cijenegoriva biti niže u kratkom roku, dok istodobno mnoge zemljezaoštravaju zakone po pitanju emisija štetnih plinova, proizvođačigrozničavo rade na novoj generaciji ubrizgivača goriva kako bi moglikonkurirati japanskim hibridnim vozilima koji rade i na gorivo i nastruju.
HAMBURG, 26. svibnja 2004. (Hina/dpa) - Uz male izglede da će cijene goriva biti niže u kratkom roku, dok istodobno mnoge zemlje zaoštravaju zakone po pitanju emisija štetnih plinova, proizvođači grozničavo rade na novoj generaciji ubrizgivača goriva kako bi mogli konkurirati japanskim hibridnim vozilima koji rade i na gorivo i na struju.

Ubrizgivači goriva već neko vrijeme zamjenjuju neučinkovitije karburatore, jer su mnogo učinkovitiji, pružaju bolju izvedbu i lakše pale vozilo kad je hladno vrijeme.

Veliko oporezivanje visokih emisija ispušnih plinova u Europskoj uniji na snagu stupa u 2008. Proizvođači su i pod pritiskom da smanje potrošnju goriva za najmanje jednu litru na 100 kilometara. Ali, problem su filtri i katalizatori koji smanjuju emisije ugljičnog dioksida i dizelskih čestica, no povećavaju potrošnju goriva. Odgovor je poboljšati ubrizgivače.

Siemens VDO Automotive, koji se smatra vodećim proizvođačem naprednih izravnih benzinskih ubrizgivača, najavio je proizvodnju nove generacije Deka VII izravnih ubrizgivača. Oni atomiziraju gorivo kako bi se osiguralo učinkovito sagorijevanje s minimalnom emisijom štetnih plinova. Prvo vozilo s takvim novim ubrizgivačem očekuje se da će doći na ceste krajem godine.

Europski proizvođači vozila usredotočili su se na te novitete. Mercedes se nada da će smanjiti potrošnju goriva za 10 posto s konceptom naprednog Gasoline Direct Injection-a (GDI).

"Moramo se suprotstaviti napadu japanskih proizvođača", izjavio je čelnik Mercedesova odjela razvoja, Hans-Joachim Schoepf.

No, direktor Centra za automobilska istraživanja u Njemačkoj, Ferdinand Dudenhoeffer uvjeren je kako će jačati trend prema hibridnim vozilima. "Pretpostavljamo da će do 2025. oko 50 posto svih motora diljem svijeta bili na bazi hibrida", rekao je, ocijenivši da su tvrdnje proizvođača vozila u vezi "lean diesela" previše optimistične.

Neki njemački proizvođači odbacili su svoje planove razvoja hibridnih vozila zbog kratkotrajnosti baterija u kojima se skladišti električna energija. No, očekuje se da će prodaja takvih vozila porasti do 2006. uz nove tehnologije izrade baterija poput Supercapsa, koji nudi bolju izvedbu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙