FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VLADA NEDOPUŠTENA KONCENTRACIJA AKO PRELAZI 40 POSTO NAKLADE

ZAGREB, 15. travnja 2004. (Hina) - Vlada je i u novom zakonu o medijima odlučila zadržati odredbu po kojoj bi nedopuštenom bila koncentracija nakladnika koji bi tom koncentracijom na tržištu prelazili 40 posto ukupno prodane naklade općeinformativnih dnevnika, odnosno tjednika u Hrvatskoj.
ZAGREB, 15. travnja 2004. (Hina) - Vlada je i u novom zakonu o medijima odlučila zadržati odredbu po kojoj bi nedopuštenom bila koncentracija nakladnika koji bi tom koncentracijom na tržištu prelazili 40 posto ukupno prodane naklade općeinformativnih dnevnika, odnosno tjednika u Hrvatskoj.#L# Takvu je odredbu Vlada odlučila zadržati i u novom zakonu o medijima kojega je s današnje sjednice poslala u hitnu saborsku proceduru. Nakladnici medija bili bi obvezni podnijeti prijavu svake namjere o koncentraciji, a ta bi se koncentracija ocjenjivala prema zakonu i drugim propisima o zaštiti tržišnog natjecanja. Nakladnici bi bili dužni prijaviti svaku koncentraciju, jer se na njih ne bi odnosile odredbe o financijskim granicama koje inače moraju zadovoljiti drugi poduzetnici. No, i u sam Zakon o medijima i nadalje bi bila odredba prema kojoj je nedopuštena svaka koncentracija kojom bi udio sudionika te koncentracije prelazio 40 posto tržišta dnevnih novina i tjednika. Prije kupnje Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja zbrojit će udjele nakladnika i ako taj udio prelazi 40 posto neće doći do prodaje, istaknuo je ministar kulture Božo Biškupić. Ne podnesu li nakladnici prijavu namjere o koncentraciji mogli bi biti kažnjeni s milijun kuna. Nove zakonske odredbe obvezuju nakladnike da do 30. travnja nadležnom ministarstvu dostave izvješće o financijskom poslovanju za prošlu godinu. U tom bi izvješću morali biti i podatci o prihodu i tržišnom udjelu na tržištu čitatelja, gledatelja ili slušatelja, ali i o prihodu i tržišnom udjelu na tržištu oglašavanja, kao i podatci o oglašivačima ili marketinškim agencijama putem kojih ostvare više od 10 posto godišnjeg marketinškog prihoda. Novi zakon o medijima iz paketa je usklađivanje s europskim zakonodavstvom, a Vlada ga upućuje u hitnu proceduru jer, prema odluci Ustavnog suda, 30. travnja prestaje važiti sadašnji Zakon o medijima. Ustavni je sud taj zakon ukinuo jer u Saboru nije donijet propisanom većinom. (Hina) xbn/xum yaz

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙