FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NOVI ZAKON O MEDIJIMA BEZ ODREDBE O OGRANIČENJU KONCENTRACIJE VLASNIŠTVA

ZAGREB, 30. ožujka 2004. (Hina) - Brisanje odredbe o ograničenju koncentracije vlasništva u medijima jedna je od najznačajnijih promjena predviđenih novim zakonom o medijima koje je pripremilo Ministarstvo kulture.
ZAGREB, 30. ožujka 2004. (Hina) - Brisanje odredbe o ograničenju koncentracije vlasništva u medijima jedna je od najznačajnijih promjena predviđenih novim zakonom o medijima koje je pripremilo Ministarstvo kulture.#L# Osim izostavljene odredbe o koncentraciji vlasništva, prijedlog zakona uglavnom je istovjetnog sadržaja kao i postojeći Zakon o medijima koji je po odluci Ustavnog suda na snazi do 30. travnja ove godine. Taj je sud, naime, početkom godine ukinuo Zakon o medijima zbog formalne neustavnosti, odnosno jer nije donesen većinom glasova svih zastupnika. Zbog roka u kojem zakon mora biti donesen potrebnom većinom i kako ne bi nastala pravna praznina predlaže se donošenje novog zakona po hitnom postupku na travanjskoj sjednici Sabora. Iz dijela zakona koji se odnosi na javnost vlasništva izostavljena je odredba o ograničenju koncentracije. Prema članku 33. važećeg Zakona o medijima nedopuštenom koncentracijom u području tiska smatra se kada nakladnik jednoga ili više općeinformativnih dnevnika ili općeinformativnih tjednika ostvari vladajući položaj na tržištu na način da je broj prodanih primjeraka njegovih dnevnika ili tjednika prešao 40 posto svih prodanih primjeraka dnevnika ili tjednika na mjerodavnom tržištu. Nakladnik s nedopuštenom koncentracijom, po sadašnjem zakonu, ne može biti vlasnik niti stjecati udjele u vlasništvu drugoga općeinformativnog tiska. Po riječima državnog tajnika u Ministarstvu kulture Jadrana Antolovića, predlagač smatra da u zakonu o medijima nije potrebna odredba o ograničenju koncetracije vlasništva jer bi se na medije ubuduće primjenjivale odredbe Zakona o tržišnom natjecanju. Antolović smatra da će to još više pooštriti kontrolu vlasništva na medijskom tržištu, a to objašnjava činjenicom da se koncetracija vlasništva više ne bi mjerila samo po broju čitatelja, slušatelja ili gledatelja, već i prema udjelu na tržištu oglašavanja. O prijedlogu novog zakona u petak će se u organizaciji Hrvatskog novinarskog društva (HND) javno raspravljati predstavnici predlagatelja, novinari i medijski stručnjaci. HND je prijedlog novog zakona objavio na svojoj web stranici i učinio ga dostupnim svim zainteresiranim. (Hina) xggrb yso

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙