MALA KAPELA, 18. ožujka 2004. (Hina) - Probijanjem desne, zapadne cijevi tunela Mala Kapela, na autocesti Zagreb - Split, dionici Josipdol - Mala Kapela, završeni su radovi na iskopu obje cijevi tog najdužeg tunela u
Hrvatskoj.
MALA KAPELA, 18. ožujka 2004. (Hina) - Probijanjem desne, zapadne
cijevi tunela Mala Kapela, na autocesti Zagreb - Split, dionici
Josipdol - Mala Kapela, završeni su radovi na iskopu obje cijevi tog
najdužeg tunela u Hrvatskoj. #L#
Radovi, koje izvodi talijanska tvrtka Coopcostruttori, na iskopu
desne cijevi počeli su u kolovozu 2002. godine i u prosjeku se
probijalo oko 13,5 metara dnevno. Prije 20-ak dana iskopana je i
lijeva cijev pa su danas završeni radovi na proboju tunela Mala Kapela
koji po svojoj dužini od 5.761 metar najduži u Hrvatskoj.
Tunel Mala Kapela nalazi se u sektoru Bosiljevo-Gornja Ploča
auto-ceste Zagreb-Split i njegovo puštanje u promet predviđeno je u
lipnju 2005. godine a ugovoreni radovi stajat će 261,75 milijuna kuna.
Označavajući završetak radova, kojima je prisustvovao i talijanski
veleposlanik Alessandro Grafini, ministar mora, turizma, prometa i
razvitka Božidar Kalmeta čestitao je graditeljima proboj tunela prije
roka. Riječ je o velikom građevinskom zahvatu, najznačajnijem na toj
dionici auto-ceste, ustvrdio je Kalmeta koji, kako je rekao, ne sumnja
u planirano izvršenje rokova na ostalim dionicama auto-ceste.
Još je jednom pozvao na "punu mobilizaciju" Hrvatske autoceste,
projektante i sve građevinare jer se auto-cesta od Zagreba do Splita,
u dužini 177 kilometara, ističe, mora izgraditi u predviđenom roku i
pustiti u promet 30. lipnja ove godine.
(Hina) xkp ydb