FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠNI RADOVI NA VIJADUKTU ZEČEVE DRAGE NA AUTOCESTI RIJEKA-ZAGREB

ZAGREB, 26. veljače 2004. (Hina) - Potiskivanjem posljednjeg, 37. takta rasponske konstrukcije, počeli su završni radovi na vijaduktu Zečeve Drage, najzahtjevnijem objektu na dionici Vrbovsko-Bosiljevo 2, autoceste Rijeka - Zagreb, čime je, kako su istaknuli danas iz tvrtke "Autocesta Rijeka-Zagreb" (ARZ), učinjen povijesni čin u povezivanju Rijeke i Zagreba.
ZAGREB, 26. veljače 2004. (Hina) - Potiskivanjem posljednjeg, 37. takta rasponske konstrukcije, počeli su završni radovi na vijaduktu Zečeve Drage, najzahtjevnijem objektu na dionici Vrbovsko-Bosiljevo 2, autoceste Rijeka - Zagreb, čime je, kako su istaknuli danas iz tvrtke "Autocesta Rijeka-Zagreb" (ARZ), učinjen povijesni čin u povezivanju Rijeke i Zagreba.#L# Radove na gradnji objekta izvodi zagrebačka tvrtka Viadukt d.d., a riječ je objektu duljine 924 metra s rasponom stupova od 50 metara, ukupne dužine izgrađenih stupova 740 metara. Radovi, vrijedni 8,5 milijuna eura, ugovoreni su koncem svibnja 2002. s rokom završetka od 24 mjeseca. Rasponska konstrukcija ima težinu u fazi potiskivanja oko 23.000 tona dok će u konačnici iznositi 24.500 tona. Ukupno je ugrađeno 24.000 prostornih metara betona, 3420 tona betonskog željeza, 360 tona kabela od visokovrijedne žice 360 tona. Specifičnost samog objekta, naglašavaju iz ARZ-a je sagrađenost u prostornoj kružnici, tj. trebalo je zadovoljiti uvjete horizontalne i vertikalne krivine što je jedinstven slučaj vjerojatno i u Europi, a osim toga potiskivan je u smjeru pada nivelete te je čitava konstrukcija bila pridržavana s dodatnim kablovima kako bi se kontrolirano moglo obavljati potiskivanje. Rok završetka gradnje vijadukta je početak lipnja ove godine, a s obzirom da je to najzahtjevniji objekt na dionici koji određuje njen krajnji rok gradnje, iz ARZ-a danas ističu "neupitnost završetka gradnje dionice i njenog puštanja u promet u lipnju". Posljednja dionica bit će dužine 13,5 kilometara, od toga 5,4 kilometara autoceste, od čvora Vrbovsko do vijadukta Zečeve Drage, te od interregionalnog čvora Bosiljevo 2 do vijadukta Severinske Drage, te poluautocesta duljine 8,1 kilometara, između vijadukta Zečeve Drage i Severinske Drage. Na dionici se osim već navedenih vijadukata Zečeve Drage (924 m) i Severinske Drage (725) nalaze još dva vijadukta - Osojnik (435 m) i Hambarište (136 m), te dva tunela: Rožman Brdo (528 m) i Veliki Gložac (1.300 m). Od ukupno 146,5 kilometara, koliko će iznositi udaljenost između Rijeke i Zagreba, oko 95 kilometara će biti u punom profilu autoceset, a ostatak će biti poluautocesta. No, iz ARZ-a najavljuju da već u ožujku ove godine kreću pripreme za pretvaranje i ostalog dijela u puni profil koji bi u cijelosti trebao biti sagrađen do 2008. godine. (Hina) pp/xdb ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙