FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAGREB: PREDSTAVLJEN NOVI STRUČNI STUDIJ "MENADŽMENT TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA"

ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka Visoka škola Agora predstavila je danas novopokrenuti dvogodišnji redovni stručni studij "Menadžment tržišnih komunikacija", koji će ta škola u suradnji i po licenci austrijske najstarije školske ustanove za reklame "Werbe Akademie am Wifi" iz Beča početi 1. listopada ove godine u Zagrebu.
ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka Visoka škola Agora predstavila je danas novopokrenuti dvogodišnji redovni stručni studij "Menadžment tržišnih komunikacija", koji će ta škola u suradnji i po licenci austrijske najstarije školske ustanove za reklame "Werbe Akademie am Wifi" iz Beča početi 1. listopada ove godine u Zagrebu.#L# Predstavljajući program tog viskoškolskog studija dekan Visoke škole Agora Sava Bogdanović kazao je da je taj studij dobio sve potrebne dozvole Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa te da će se putem njega prvi put u Hrvatskoj obrazovati mladi ljudi za stručnjake tržišnog komuniciranja, tzv. generalisti. Uz to studij pruža mogućnosti i za izobrazbu specijalista za određena područja reklamnog i tržišnog komuniciranja poput reklamnog asistenta, PR savjetnika, asistenta za produkciju reklamnih filmova, media specijaliste i druge. Bogdanović je najavio i da će se u iduća tri mjeseca (od 1. travnja do 1. srpnja) vršiti upis i selekciju studenata, koji uz završeno srednjoškolsko obrazovanje i dob od 18 do 24 godine moraju uspješno položiti kvalifikacijski ispit. U prvoj će generaciji biti upisano 60 studenata, studij počinje 1. listopada, a za cijenu prve godine studija trebat će izdvojiti pet tisuća eura ili 38 tisuća kuna, što Bogdanović drži srednjom cijenom u odnosu na druge slične strukovne studije u Hrvatskoj i inozemstvu. Uz hrvatske na studiju će predavati i inozemni (austrijski) stručnjaci, a ugovor o licenci sa bečkom akademijom jamči i razmjenu studenata. Uz 22 obvezna kolegija (predmeta), studenti će moći birati i četiri izborna kolegija te odraditi praksu od četiri tjedna, a Bogdanović posebno napominje da ponavljanja godine nema. Po završetku studija polaznici dobivaju diplome VI stupnja stručnosti koje sadržavaju i potvrdu Međunarodne oglašivačke udruge (International Advertising Association USA) te bečke Werbe Akademie am Wifi, što im omogućava zapošljavanje gotovo u cijelom svijetu. Studij "Menadžment tržišnog komuniciranja" na današnjem su predstavljanju podržali i Društvo propagandista Hrvatske te Hrvatska udruga za odnose s javnošću. (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙