FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NOVI VIZUALNI IDENTITET PROIZVODA KARLOVAČKE PIVOVARE

KARLOVAC/ZAGREB, 9. ožujka 2004. (Hina) - Proizvodi Karlovačke pivovare ovog su se mjeseca pojavili na tržištu s novim vizualnim identitetom, a kako su pojasnili u tvrtki, cilj je ove promjene prilagođavanje tržišnim okolnostima i trendovima te jače pozicioniranje tržišne marke proizvoda. Tako je redizajn etiketa obuhvatio cjelokupan proizvodni asortiman piva. Dominantan motiv na grafičkom rješenju etikete je lenta s novim logotipom, a od tradicionalnih grafičkih elemenata na etiketi se nalaze grb i medalja za visoku kvalitetu proizvoda koje je Pivovara osvajala na međunarodnim natjecanjima i izložbama. Karlovačka pivovara, članica Heineken International grupacije, druga je pivovara u Hrvatskoj. U prvih devet mjeseci prošle godine ostvarila je 50,6 milijuna kuna neto dobiti, što je 51,5 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Ukupni su prihodi Karlovačke pivovare u spomenutom razdoblju iznosili 329,5 milijuna kuna i bili su veći 14 posto, dok su ukupni rashodi povećani 10,3 posto, na 246,9 milijuna kuna. Prihodi od prodaje u zemlji porasli su 14,4 posto, na 271,9 milijuna kuna, a povećani su i prihodi od prodaje u inozemstvu, za 13,8 posto, na 40,6 milijuna kuna.(Hina) xtp ydb
a industrija KARLOVAC/ZAGREB, 9. ožujka 2004. (Hina) - Proizvodi Karlovačke pivovare ovog su se mjeseca pojavili na tržištu s novim vizualnim identitetom, a kako su pojasnili u tvrtki, cilj je ove promjene prilagođavanje tržišnim okolnostima i trendovima te jače pozicioniranje tržišne marke proizvoda. Tako je redizajn etiketa obuhvatio cjelokupan proizvodni asortiman piva. Dominantan motiv na grafičkom rješenju etikete je lenta s novim logotipom, a od tradicionalnih grafičkih elemenata na etiketi se nalaze grb i medalja za visoku kvalitetu proizvoda koje je Pivovara osvajala na međunarodnim natjecanjima i izložbama. Karlovačka pivovara, članica Heineken International grupacije, druga je pivovara u Hrvatskoj. U prvih devet mjeseci prošle godine ostvarila je 50,6 milijuna kuna neto dobiti, što je 51,5 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Ukupni su prihodi Karlovačke pivovare u spomenutom razdoblju iznosili 329,5 milijuna kuna i bili su veći 14 posto, dok su ukupni rashodi povećani 10,3 posto, na 246,9 milijuna kuna. Prihodi od prodaje u zemlji porasli su 14,4 posto, na 271,9 milijuna kuna, a povećani su i prihodi od prodaje u inozemstvu, za 13,8 posto, na 40,6 milijuna kuna. (Hina) xtp ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙